Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som Topic sier... Er den mye bredere? Er det for mye styr, så det ikke er verdt det? Regner med at man må fikse noen nye fester til diverse, men...

Skrevet

At de ikke tåler nokk du mener?

PPF selger stikkakslinger av fjærstål(sviktstål), og da holder det vist knutene mye bedre. Kan vist vri seg 2 runder de akslingene, og da blir det ikke like brå kraft!

Skrevet

Nei, veit det... Men fortsatt så sliter de med at knutene går;) Derfor har de en oppskrift som de bruker 535 diff og knuter med no special drivaksling greier. Som de modder på org E30 bakstilling, må visst flytte fjærfeste noen mm.

Skrevet
Som Topic sier... Er den mye bredere? Er det for mye styr, så det ikke er verdt det? Regner med at man må fikse noen nye fester til diverse, men...

hvis du bare bruker diffen så skal diffen være lik hvis du bare bytter lokket på diffen. (tar ifra e30`en din)

har jeg hørt ihvertfall har ikke prøvd selv enda men skal prøve :P

Skrevet

hvis du bare bruker diffen så skal diffen være lik hvis du bare bytter lokket på diffen. (tar ifra e30`en din)

har jeg hørt ihvertfall har ikke prøvd selv enda men skal prøve :P

Dette stemmer ikke, ser det godt på bildene i linken lenger opp at m535 diffen er mye større! Du må også kappe av flensen på medbringerne og sveise på de fra 325n. Da passer orginale 325 stikkakslinger.

Skrevet

Har ikke no hester, jeg...;) Men vil ha noe holdbart fra starten av, og når det er så mange som klager på det må det være noe i det. Virker ikke som du trenger mange hester/nm heller med riktige kjøringa før de går til helvete.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...