Gå til innhold

Bakspeil på dørene + RØD bil!


icc
 Share

Anbefalte innlegg

Hei igjen alle sammen!

Har to små spørsmål.

Det første blir kanskje litt dumt, men jeg finner ikke ut hvordan jeg justerer bakspeilet på høyre døra? Den knappen det står om i bmw "boka" som skal være atme den justerings knappen er ikke der. :shock:

En liten ting til. Går det å bare prøve å spraye vanlig rød spraylakk nede på skjørte mitt? Bilen er jo veldig rød. Det blir vel ikke veldig stygt eller noe sånt?

320i_back2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Er ikke det at speilet ikke står rett, men vil jo ha muligheten for å sitte å justere på det når jeg kjeder meg i bilen. Du mener vel ikke seriøst at jeg må løfte meg opp av bilsete, gå rundt hele bilen og trykke på det med fingrene? Da snur jeg meg heller for å se hva som er der.

2. ja skjærmen er jo bare plastikk så burde i teorien gå bra. Har funnet en rød farge på sprayboks som jeg mener er bilens farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2. ja skjærmen er jo bare plastikk så burde i teorien gå bra. Har funnet en rød farge på sprayboks som jeg mener er bilens farge.

Dette hørtes FRYKTELIG ikke helt smart ut.. Kan veldig veldig fint få en farveforskjell fordi du -tror- det er korrekt. Man kan bli lurt av så mangt når man ser på farver.

Skal stå i bilen (døren? motorrommet? instruksjonsboken?) nøyaktig hvilken farve du har. Malingutsalg kan så blande deg den korrekte fargen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Er ikke det at speilet ikke står rett, men vil jo ha muligheten for å sitte å justere på det når jeg kjeder meg i bilen. Du mener vel ikke seriøst at jeg må løfte meg opp av bilsete, gå rundt hele bilen og trykke på det med fingrene? Da snur jeg meg heller for å se hva som er der.

:lol: Jo du må nok det. Du sier jo selv lengre opp her at du ikke har velgebryteren for å velge mellom høyre og venstre speil. Dette tyder på at du ikke har el justering av høyre speil...noe som egentlig er merkelig. Det er jo mye mer logisk å kunne justere høyre elektrisk og heller måtte sveive ned ruta og justere venstre manuelt, når de først har spart på en eljustering.. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal være eljustering på høyresiden. Ser til og med ledningene under dekslet. Problemet er at jeg ikke finner ut hvordan jeg skal justere det. Knappen for å velge speil er ikke der og har prøvd alle knappene i bilen uten resultater. Kanskje speilet har sensorer som ser øynene mine og justere det automatisk:) Litt kjipt å ikke kunne bruke eljusteringen som er der.

Når det kommer til fargen vet jeg ikke hvor nøye jeg er. Alt kan vel lakkeres over og er bedre med en litn rød flekk enn en hvit/svart flekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

d e ikje el speil på høyre siden.. å d e jævli kjipt egentli.. men maaange e30 e levert uten el speil på høyre side.. hadde d vært el justering på høyre side så hadde di nok hatt samme bryter som andre e30 som 325 at det er 2 brytere som går til hvært sitt speil.. at det er et el speil som er satt på skal du ikke se bort ifra, men vess d ikke e bryter så e man jo like langt:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...