Jonte Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 På Lørdag den 17. Juni arrangeres det ett Streetmeet v/ Scania på Andslimoen. Dette er noen kilometer nord for Bardufoss. Innsjekking - 10.30 Avslutting - 14.00 Avgift pr bil: 50kr Etter dette treffet går ferden mot Dragracet som foregår på Aspelund fra kl 14.00. Så fremt bilen min blir ferdig, så kjører jeg oppover sammens med ett gjeng fra Narvik. Er det mange herifra som skal med sin BMW? Om vi er noen stykker med BMW'er kan vi jo samles for å stå i lag? Si ifra, så kan jeg kontakte folkene. Mere info om dette her - http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118424 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 Regner med jeg skal opp, men ingen ting er helt avgjort enda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
voodex Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 har holdt på med bilen flere timer hver natt i det siste for å få den færdi til treffet. så jeg SKAL dit ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 skulle gjerne kommet, men det er samme helg som vilmarksmessen i bardu og så er sikkert ikke kangoo`n det råeste og ta med seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå