Gunnar Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 Recaro stol, type slitt. Brukt som kontorstol de siste årene gis bort. Kom og hent http://finn.no/finn/bap/object?finnkode ... 4&tot=1130 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 ....trur ikkje Bedriftshelsetenesta anbefalar denne stolen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 Har sett en og annen versjon av slike stoler til salgs, men ikke så slitt som den nei! Sikkert en storbruker av bilforum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 Passer sikkert ypperleg til bilsimulatorer på data Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 Hehe. En bekjent av meg sveise fast 2 stk Cosworth sportstoler på samme måten og bruke de som hvilestoler da bilen var under bygging Enda dette nok er en "fabrikksny" kontorstol. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Even Tveter Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 denne trur jeg at jeg skal hente, gratis jo. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå