Ole-Magne Skrevet Juni 8, 2006 Skrevet Juni 8, 2006 har kjøpt meg M5 speil, disse skal lakkeres nå men får ikke løsnet speil glasset. skal ha dette ut for å få lakkert helt inn i speilet. noen som har tips? har prøvd å se etter noe løsne mekanisme, men finner ikke noe. Vil liksom ikke skade det under demontering....
GromBil.com Skrevet Juni 8, 2006 Skrevet Juni 8, 2006 Mine AC-Schnitzer speil som jeg hadde på forrige e39 var klipset på i midten... Altså må fu tørre å trekke\brekke det ut..... Sitter trolig på samme vis på din vil jeg tro... Se for deg en kule bak som speilets klips omfavner... slik at speilet kan svinges i alle retninger... Men jeg hadde el-speil... Om det er anderledes på manuelle aner jeg ikke... Brekk i vei om du tørr
Ole-Magne Skrevet Juni 8, 2006 Forfatter Skrevet Juni 8, 2006 ser at det er noen plast "klips" på baksiden, men får ikke løst dem ut. Har prøvd alt, å tørr ikke bryte mere enn jeg har gjort til nå... hehe. Vil ikke ødelegge de. Får prøve mere i morgen når jeg kommer på jobb dette er også el. speil, med varme og innfelling....
fsundby1 Skrevet Juni 10, 2006 Skrevet Juni 10, 2006 Du e så tullat me de speilan..:)får tadd ut koblingskjema til cabben min?
Ole-Magne Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Skrevet Juni 11, 2006 Du e så tullat me de speilan..:)får tadd ut koblingskjema til cabben min? har jo selfølgel klart å glemme de koblingsskjeman dine, men send meg ei melding på jobb. så skal jeg få printa dem ut. har hatt så mye å jøre i d siste...
bjalle Skrevet Juni 11, 2006 Skrevet Juni 11, 2006 Det skal gå å vippe dem ut med ett kredittkort som du setter i underkant på glasset og vipper det ut men det sitter godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå