Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er lav bak nå. får figrene imellom,men foran får man jo nesten pressa inn en fotball....

tenkte på det da en her mente det ville se teit ut med 17-18" felger uten senk

Skrevet

Dig_kam_663.jpg

Min Touring på dette bilde er senket 45mm foran. Kjøpte H&R fjærer på Powerzone, senker 45mm foran og 10mm bak. Har ikke montert bak enda pga jeg er litt usikker på hvordan jeg gjør med nivåregulering etter montering :roll: . Er det bare å lufte syst, trengs det noe justering o.l? Kom med tips her hvis noen har greie på dette :wink: .

Skrevet

se der ja. din ble da like lav begge steder til tross for manglende senk bak.nettop det jeg er ute etter. ser ut som jeg kjører med last hele tiden nå...

hvor fikk du tak i hvite blinkers bak?!? finner ikke dette noe sted og da blir det for teit å bytte de andre også...

rå front på bilen din :D blir sugen på å oppgradere litt selv

smallestpic0wb.jpg

dårlig bilde,men du ser kløfta over forhjulet? eneste lasta er to poser fra ikea og det ser ut som campingvogna er redigert bort...

(litt redd for nivåreguleringa da jeg ble forespeila 15lapper ved skifte)

Skrevet

Hvis du senker bak må du modifisere nivåreguleringssystemet, ellers vil pumpa stå å gå konstant. Hvordan dette blir påvirket av stivere bil veit jeg ikke, men hvis du har tenkt til å ha nivåreguleringa inntakt ville jeg ikke ha senket bak.

Skrevet

Hallais!

Dårlig bilde her men ser jo nogenlunde hva resultatet blir etter 45 mm. senk med Apex-fjærer (lik det Steffan har).

vside5st.jpg

Hvite blinkers bak bestiller du på radicast.se

LYKKE TIL :D

Mvh

///Paul

Skrevet

du har heller ikke senka bak?

etter som jeg skjønnte på verkstedet gikk det ikke å tette igjen og fjerne nivåreguleringa for å sette på vanlige dempere bak. var noe med at pumpa ville få for mye trykk el noe

Skrevet

Hei igjen!

Jo, jeg har senka 1 cm. bak. Det fins et stag som en kan senke noe, i mitt tilfelle fikk jeg den ned bare 10 mm. Ellers er det ikke noe problem å "plugge" nivåreguleringa, det kommer jeg til å gjøre hvis demperne mine tar kvelden. Da blir det mer senk :lol:

Jeg kjøpte bilen i 2001, da var demperne bak heldigvis byttet rett før overtagelse... kostet 9000 kr. på BMW-verksted.

///P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...