justemann Skrevet Juni 8, 2006 Share Skrevet Juni 8, 2006 Meget pen 735i tilsalgs..... http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1135680 Har dessverre ikke råd å gi bilen det vedlikeholdet den fortjener da jeg er student og har dårlig råd!! Toyota here I come Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 Skal du selga bilen no justegutt? Og du så lika dei gamle, store, gode bmw'ane skulle hatt deg en koselig e30 du vetttdu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
justemann Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2006 Jepp... Har vurdert å kjøpa å kjøpa både e30 og e28..... Holdt på å kjøpa ein M535i med gåen motor for litt si, men som vanlig så kom disse brevene med vindu og gul påskrift. Så da måtte skrinleggast. Så da blir nok ein gammal toyota på meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
justemann Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2006 Ingen som har lyst på ein finfin 7-serie???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 jævlig lekker bil du har der... noe som er feil med den eller ? jeg bare lurer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...