kvendbø Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 Noen som har 18" Alpina felger til E46 til salgs? Eller om noen vet priser på disse nye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 Står en oversikt over noen priser i denne tråden. Både originale og replica. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=22789 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvendbø Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2006 Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 No problem.. drømmer om sånne felger selv jeg. Jeg kommer nok til å gå for replica, da de jeg har sett på er klin lik originale! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvendbø Skrevet Juni 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2006 Ja replica duger nok for meg å. Så du hadde fått et tilbud på 11 000,-. Med hva slags dekk var det? Dimensjoner på felger og dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VillKapping Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 Var Typhoon dekk. Var visst billigdekk, men av bra kvalitet. Dimensjon på 225/ett eller annet/18". Husker ikke mer. Ta en telefon dit, kjempekoselige og hjelpsomme folk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå