Warsteiner Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 hva koster det egentlig sånn ca for m3 interiør (vader) til bmw coupe?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 9, 2006 Share Skrevet Juni 9, 2006 jeg vil tippe alt fra 6-7000 til 13-14000. Jeg kjøpte meg akkurat komplett svart vader interiør i sverige og betalte i underkant av 7000 norske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warsteiner Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2006 ja vel og det var i svart skinn?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 10, 2006 Share Skrevet Juni 10, 2006 Les hva han skriver da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warsteiner Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2006 så svart vader= svart skinn.. jaja.. stolene i alcantara heter vel også vader stoler?!! men man får vel kanskje ikke dem i svart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 10, 2006 Share Skrevet Juni 10, 2006 skinn ja! Skal du ha interiør har jeg svart original skinninteriør jeg skal selge. Alcantara tror jeg du bare får i grått med rødt og blått i. Er ikke sikker på om det er flere kombinasjoner eller farger. Men er rimelig sikker på at de ikke kom i helt svart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 10, 2006 Share Skrevet Juni 10, 2006 Alcantara kom i flere farger, men alltid i kombinasjon med stoff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 10, 2006 Share Skrevet Juni 10, 2006 ja ok. Men det kom ikke i helt svart? eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 10, 2006 Share Skrevet Juni 10, 2006 Nei, ikke i helt svart. Når det er alcantara, er det bare på sidene og nakkestøtten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 10, 2006 Share Skrevet Juni 10, 2006 http://www.autopower.se/powerborsen/ann ... 198864.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Warsteiner Skrevet Juni 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2006 nei jeg skal ha m3 skinn interiør, ikke originalt nei desverre. det var det jeg lurte på, om det bare fantes èn type svart vader interiør, og det var i svart skinn!! hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 10, 2006 Share Skrevet Juni 10, 2006 Snakker du om? Bildet jeg pastet er M3 interiør, alcantara....Skinn er noe annetm og ja, de får du i helsort. De setene har også M-stripene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 10, 2006 Share Skrevet Juni 10, 2006 Han svarte på det jeg skrev om at jeg hadde originalt skinninteriør til salgs, Dr_S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå