bull7 Skrevet Juni 10, 2006 Skrevet Juni 10, 2006 har en 520i som drar dårlig. når jeg prøver og trø gassen i bånn skjer det svært lite..... den ble pluteselig sånn i går. skjekket plugger og luftfilter. noen som har peiling på hva det kan være?? har hatt på dyserens å. irriterende med 150 hk når 130 av dem er på beite.
Arimanni Skrevet Juni 10, 2006 Skrevet Juni 10, 2006 Går den på alle 6 stempel? Kan vere ventilløftere som har tatt kvelden. Andre ting som felle meg inn er: * Drivstoff filter * Sikringer * Drivstofftrykk (regulator for drivstofftrykk) * Føleren på eksosen
Patrick B Skrevet Juni 11, 2006 Skrevet Juni 11, 2006 Lamdasonde eller LMM kan det høres ut som! kjedelig sak det!
bull7 Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Skrevet Juni 11, 2006 det kan nesten virke som om bilen blir sånn når jeg bruker ac.....
Kim S Skrevet Juni 11, 2006 Skrevet Juni 11, 2006 Hvis bilen blir slik ved bruk av AC, så har du nok "feilen" der. Det er helt normalt å få et effekttap ved bruk av AC, spesiellt hvis det begynner å blir lite kjølemiddel(kompressor må gå oftere).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå