MF DUFF Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Selger min M3 93 mod. Pga hus kjøp. Den er ikke ombygget! Det er gjort litt ekstra med den. Se annonse på Autodb: http://www.autodb.no/bil/ BMW M3 3.0 Pris 199 000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Regner med det er denne: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1133597 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MF DUFF Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2006 Jepp! Ble vist noe feil med linken der... Dette er den riktige: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1133597 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 lekker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 har lyst på M3 nå kjenner jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MF DUFF Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2006 Det er bare å komme å kjøpe det...... Masse bil for pengene her: -H&R senket -Gule Koni -Carbon lippe femme -Takspoiler -Chip og full eksos -Sportsratt girkule -Nedfellbart baksete -Rullegardin i bakrute -Strøkent skinn interiør -++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 litt synd at den er gått noen km... men så veldig fin ut, service-hefte? naf-test? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MF DUFF Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2006 Den har service-hefte. Jeg skal ha den på service hos BMW i om en uke. Da skal kammer og alt det andre nødvendige justeres osv. Dette må gjøres på alle M3 med jevne intervaller. Ja det er en strøken bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MF DUFF Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2006 Jeg kan også ta innbytte i billigere BMW gjerne en E30. Eventuellt en Golf til dama.................... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Den har service-hefte.Jeg skal ha den på service hos BMW i om en uke. Da skal kammer og alt det andre nødvendige justeres osv. Dette må gjøres på alle M3 med jevne intervaller. Ja det er en strøken bil. Jasså? Hvorfor det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 hehe, har en e-30 320i som du kan få i mellomlegg, men den tikker som en gressklipper å er blitt brukt som russebil Men har en 95. mod Galant GTI v6-24v hvis du er intr.? Bor jo ikke så langt borte fra meg ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeyvindt Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Den har service-hefte.Jeg skal ha den på service hos BMW i om en uke. Da skal kammer og alt det andre nødvendige justeres osv. Dette må gjøres på alle M3 med jevne intervaller. Ja det er en strøken bil. Jasså? Hvorfor det? Han mener helt sikkert at ventilløfterne skal sjekkes/shimses opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MF DUFF Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2006 Vel... Hus planene er lagt på hylla for denne gang... Men bilen er forsatt tilsalgs. Jeg kan være villig til å diskutere pris eller ta et inn bytte forsatt. Ja stemmer at ventilløfterne justeres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrev Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Heisann Tar du en 3er golf TDI til dama som et mellomlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MF DUFF Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2006 Det kan nok la seg gjøre ja. Hvis jeg får litt info om bilen og det er riktig pris så er jeg mulig interisert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg