kollerod Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Seger min hardtopp til høystbudene over 6000, den er lilla og støken, selger den pga har ikke plass, må bort fortest mulig... ta kontakt 41425171 http://img356.imageshack.us/my.php?imag ... pp22lp.png Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 hadde jeg bare bodd i Oslo så skulle jeg kommet og hentet den med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kollerod Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2006 koster det mye å sende den meg tog da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Hmm liker å se på ting jeg skal kjøpe jeg men det er nesten så billig att jeg kjøper usett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kollerod Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2006 eneste du må gjøre er jo bare å lakkere den.... å ja det er sinnsykt billig... en kamerat av meg måtte ut med 16k i fjor vinter for en lik en.... men jeg har ikke plass, så selger den derfor så billig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kollerod Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2006 kan sikkert t flere bilder hvis du vil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå