Haug Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Kikker litt etter M3 speil og vurderer de fra Koed.dk. Syns ikke 899 + frakt er så ille? Så lurer på om det bare er å bestille eller er det andre plasser som er rimeligere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Husk at dem kommer totalt på circa 1790.71,- (inkl frakt, norsk merverdiavgift, og gebyrer) Du kan regne ut selv her: http://chrzz.no/koed.dk-kalkulator/ Når du trykket på handlevognsymbolet rett ved summen hos KOED, så legger du det i handlevognen. Da regner automatisk ut frakten. Denne totalprisen bruker du i kalkulatoren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2006 Da var det plutselig ikke så rimelig allikevel, men andre plasser å bestille fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 ChrZZ, når jeg legger inn 899 i kalkisen din får jeg rundt 1400,-. Skal totalsummen være NOK eller DKR? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Gunnar: summen man legger inn i kalkisen er den summen man får når man legger et eller flere produkter i handlevognen @ Koed.dk. Dvs,: produkt + frakt [alle summer i DKK] 899,- som du la inn, er eks frakt fra koed. Denne varierer jo, så kalkulatoren vet ikke hva variablene som koed.dk opererer med når den regner ut frakt. Derfor må summen man legger inn være med frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Da var det plutselig ikke så rimelig allikevel, men andre plasser å bestille fra? http://autoshineshop.no/catalog/product ... cts_id=767 698,- fra norsk butikk, eks frakt. Men aaaaaner ikke på kvaliteten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2006 hmm. ja var det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JJ_Cool Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 har også på www.mobilsentrum.no tror jeg, men usikker på kvalitet! Du pleier som regel å få det du betaler for. Kjøpte mine på powerzone, kostet 999kr, det var da speil, adapter og frakt. Bra kvalitet også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2006 JJ_Cool: 999 inkl alt? Det er isåfall ikke så ille. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 jeg betalte 550 kr for speilene på soundstyling.no. de var de billigste i landet sa de:P men er det snakk om eletriske her eller? btw var med den platen som gjorde det mulig å montere på min bimmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2006 ja elektriske, glemte å si det. Blir fort endel dyrere igjen regner jeg med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2006 ja elektriske, glemte å si det. Blir fort endel dyrere igjen regner jeg med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 på kimmit har de billige speil. men de er universal og utel monteringsplate Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 ja elektriske, glemte å si det. Blir fort endel dyrere igjen regner jeg med. blir fort mye dyrer da! ser egentlig ikke vits. stiller de inn en gang så 0 stress for min del! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 11, 2006 Share Skrevet Juni 11, 2006 Trengs det monteringsplate på alle ettermonterte M3-speil, eller er det bare på de billige som dette er nødvendig? Isåfall.. noe fordeler ulemper med å ikke ha speil som trenger dette? Dvs, slike speil som *virkelig* er laget for akkurat den type BMW, og ikke som også fint kan sitte på en GOFL (grøss!!) med en monteringsplate. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå