Dirty Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 har fått endel klager av noen naboer i det siste at jeg spiller så høy musikk. jeg pleier bare å si \. øy kan spille så høyt jeg vil til kl 11§ men uansett. sto opp idag klar får siste skoledag. jeg å en kompis hev åss i bilen. satt på lyden å kjørte av sted. var ingen bass mesten :/ ble forbanna tenkte at forsterkeren hadde ryke eller noe sånt!. men tror du f*** ikke noe hadde stukke hål på elemtene mine! de j'''' naboan . nå skal de få gjennomgå! hadde vist glemt å låse bilen tror jeg! Veil pris: 2690,- så må punge ut ekstra får å kjøpe nye ! ååååårrrrrrrrrrr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Det hørtes da ikke bra ut! Anmelde det Men, de klager fordi du spiller høy musikk i bilen eller hjemme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2006 Det hørtes da ikke bra ut! Anmelde det Men, de klager fordi du spiller høy musikk i bilen eller hjemme? har tenkt på å anmelde. de klager på at jeg spiller høy i bilen i tunet! må da få lov til å spille musikk mens jeg koser meg med bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 makan til frekkhet da. å stikke hull i elementene, d var å gå litt forlangt. skal jo være mulig å høre på musikk(til en hvis grense) til kl er 23,00. men synest du skal anmelde det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Er redd for at politiet tar hele anmeldelsen med et smil. Du har jo ingen bevis, og alle vet jo hvor irriterende basslyder er når noen spiller musikk du ikke vil høre på. Selsagt kan du ikke spille så høyt du vil helt til kl. 23.00. Det handler om å ta hensyn til de rundt seg - noe du tydeligvis fullstendig driter i. Med et barn på 5 mnd. hadde jeg ikke giddet gi deg mange advarsler før jeg hadde tatt loven i egne hender. Nå kan det hende at du bor et sted hvor man kan bli kastet ut etter 3 klager dersom man er til stadig sjenanse for andre. I mitt tun har vi nettopp fåt beskjed om at en beboer i vårt tun blir kastet ut pga. konstant bråk. Og takk for det. Sakset fra mitt borettslags ordensreglement: (Dette er innledningen) "Alle er forhåpentligvis enige i at det å bo i et blokkmiljø som vårt, medfører forpliktelser beboerne i mellom. Det oppstår et gjensidig ansvar fordi den enkeltes aktiviteter innenfor borettslagets område har konsekvenser ikke bare for ham selv, men også for medbeboerne. Det er viktig at reglene ikke oppfattes som plagsomme plikter og restriksjoner, men som det de i virkeligheten er: En samling påminnelser om de forhold der en i særlig grad må vise hensyn innenfor fellesskapet." Håper du har lært - frekkas! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundan2k Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Å anmelde saken vil føre til at saken blir henlagt pga. manglende bevis. Hvis du tror at politiet kommer å undersøker saken, så må det først være forsvunnet en AG3 og noen kilo sprengstoff. På den andre side må du tenke på hørselen din. Blir den skadet, får du den aldri tilbake. Litt formanende det der, men har selv vært på for mange konserter og den tv'n som piper inni hodet, kan ikke slåes av. Du har ikke lovt til å spille så høyt du vil uansett klokkeslett. Husker ikke hvor høy støy bilen kan sende ut, men for ekstra høy lyd kreves det godkjennelse for å spille det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 derfor kommer jeg aldri til å flytte til byen eller et tettbebygd strøk. Leier leilighet selv(akkurat nå) og må ta hensyn til de som bor her. lenge leve bygdalivet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 derfor kommer jeg aldri til å flytte til byen eller et tettbebygd strøk. Leier leilighet selv(akkurat nå) og må ta hensyn til de som bor her.lenge leve bygdalivet Savner det jeg også ja. Det er greiere å ha minst 50 meter til nærmeste nabo. Helst 500 meter. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Haha. Det hadde du bare godt av. Hadde det vært meg ville du fått en knyttneve på kjøpet. Faen ta idioter som ikke gidder å ta hensyn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MpA Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Føler mye sinne, MYE sinne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2006 Å anmelde saken vil føre til at saken blir henlagt pga. manglende bevis. Hvis du tror at politiet kommer å undersøker saken, så må det først være forsvunnet en AG3 og noen kilo sprengstoff. På den andre side må du tenke på hørselen din. Blir den skadet, får du den aldri tilbake. Litt formanende det der, men har selv vært på for mange konserter og den tv'n som piper inni hodet, kan ikke slåes av. Du har ikke lovt til å spille så høyt du vil uansett klokkeslett. Husker ikke hvor høy støy bilen kan sende ut, men for ekstra høy lyd kreves det godkjennelse for å spille det... er snakk om at jeg stilte inn annlegget i tunet! å testet alt det klarte! kan si det skil er ingen unger rundt meg ! er bare masse dritunger som fræser rundt på mopeder. som bråkersom et helvette! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2006 Haha. Det hadde du bare godt av. Hadde det vært meg ville du fått en knyttneve på kjøpet. Faen ta idioter som ikke gidder å ta hensyn. kjeft du! som ikke du har spilt musikk i tunet! og uansett er ikke snakk om lkl 9 på morran eller 5 på ettermidagen! og du skal være voksen ? hahha slår ned alle som ikke følger dine regler . lallala eid- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2006 forresten! jeg bor på landet^^ ikke noe by her! og jeg har alltid fått lov av naboen å spille musikk alle gjør det utenom et mindre tall! men uansett bryter seg ikke inn i en bil å sabotere et muskk anlegg! da er det bedre å ringe til purken, så kan de riste meg litt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 greit at det er irriterende med musikk, men det er bare forbanna idioter som "tar loven i egne hender" Ufattelig lite intelligent!! må bare le når jeg leser om så lite kloke mennesker. huff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2006 greit at det er irriterende med musikk, men det er bare forbanna idioter som "tar loven i egne hender" Ufattelig lite intelligent!! må bare le når jeg leser om så lite kloke mennesker. huff! tenker du på musikken? eller de som slår ned og saboterer andres eiendeler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå