compact Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... &username= for en skam Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Litt morsomt at en Saab-eier må bake inn BMW for å få treff på annonsen sin. på den andre siden er det flatterende og patetisk - rett og slett usmakelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 sier ikke annet en lol!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Idiotisk å skrive bmw og m3 ja. Men en ting skal fyren ha, til å være saab , så har han en ok bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Oh! Den der ligger høyt på lista over oppnåelige drømmebiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Pene biler, men jeg misliker sterkt instrumentpanelet i disse Saabene. Ser jo helt fullstendig på jordet ut. Er som tatt ut av et eller annet 70-talls Military Vehicle. Det gjorde faktisk at jeg snudde da jeg var innom en Saab-forhandler for noen år siden fordi jeg seriøst vurderte Saab. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Saab spiller jo mye på at de er jagerflyprodusenter - og har night panel belysning i instrumentpanelet - jeg spør: -Hvem har head-up-display? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Er det så morsomt med forhjulstrekk, 230hk og turbolagg når ein drar på i ein sving? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Er det så morsomt med forhjulstrekk, 230hk og turbolagg når ein drar på i ein sving? Med antispinn så kommer den nok raskere gjennom svingen enn en bil med lagg over hele registret. De nye Saab'ene har vel turbomotorer med en relativt flat momentkurve også. De har nok utviklet seg siden Saab 99 Turbo kom i 1977. Ellers er vel denne effektstørrelsen en slags uskrevet grense hva som er praktisk å ha på en forhjulsdrevet bil. Ford Focus RS er utstyrt med noenlunde samme effekt, 215hk. Ingen vits i mer hester på FWD...sånn rent praktisk sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Saab spiller jo mye på at de er jagerflyprodusenter - og har night panel belysning i instrumentpanelet - jeg spør: -Hvem har head-up-display? Så vidt meg bekjent var det vel Corvette som kom med det i serieproduserte biler først... Men, det finnes jo i BMW også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Trenger ikke undervurdere de. Kompis hadde en småmodda viggen. Slet med M3 3.2 for å klare å komme forbi den gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartgecab Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Trenger ikke undervurdere de. Kompis hadde en småmodda viggen. Slet med M3 3.2 for å klare å komme forbi den gitt! Nå har jo m3 321 hk da, så det er vel ikke så jævla rart.. Viggen er en nydelig bil, og Driftsikkerheten samt komfor er upåklagelig.. edit: Ser jo først nå i ettertid at jeg tolket den på min helt egen måte.. Vi var jo enige vi .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Mange som snakker om biler, spesielt de med fwd, som om gassen er en AV/PÅ bryter. "øø, gasser du på i svingen så spinner du og går rett fram og dreper deg" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Har Saab fått på plass pedalene, eller står de fortsatt til høyre p.g.a. forhjulsbrønnen? Siste modell jeg kjørte var en 2000-modell. Følte jeg satt skjevt i førersetet... HenrikE30+: Var BMW jeg siktet til ja. Kan ikke huske at jeg har visst at Corvette hadde det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Jeg har kjørt en del "gammel saab", altså 91 mod 900i. Og kan ikke si at det der med at man sitter skjevt i førersetet er noe man tenker over what so ever Dette er slik jeg ser det mest brukt som et "SAABhets" argument Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå