Scirre Skrevet Juni 12, 2006 Skrevet Juni 12, 2006 Skulle hatt tak i en bensintank til en '87 e30 320i. Min har begynt å lekke Helst i Akershus/Oslo men alt er intressant..
viper Skrevet Juni 12, 2006 Skrevet Juni 12, 2006 lite tips min også lakk; puss hullet rent og enda viktigere må ikke være bensin der, bruk en stål børste og så noe fint pusse-papir få det så rent og turt som mulig, så kjøper du deg kjemisk metall sånn to-komponent og blander det godt å smører utover og la det herde og prøv og sjekk om det fungerte, gjorde iallefall for min del og brukte ca 100kr på jobben, har vert tett i over et år for meg:)
Scirre Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Skrevet Juni 13, 2006 ja tenkte å kanskje få tetta det jeg og, men nå når jeg har rivd ut tanken ser jeg at det egentlig begynner å bli ganske rustent hele greia, så er redd om jeg fikser hullet i den at det blir et nytt et om ikke så lenge.. men takk for tipset! kjekt å vite! ingen som har en delebil med tank dem ikke trenger her a ?
Bimmerlars Skrevet Juni 13, 2006 Skrevet Juni 13, 2006 Mye vil du gi for en? Har tank til 86 modell 318, men regner med den er lik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå