BmwJenta//M Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Noen som vet den hvor jeg kan få tak i det henn ?? Har sett en på utstilling på Morris i Tønsberg, men husker å ha sett den ¨på en hjemmeside også, men husker ikke adressen noen som kan hjelpe ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwJenta//M Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonto Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 De hadde på Schmiedemann iallefall, men fant det ikke der nå. Du kan også prøve GS Bildeler. http://norway.schmiedmann.com/index2.htm Det bør være stort prutningsmonn på Williams Barnesete nå, da Williams/BMW teamet har opphørt. TR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwJenta//M Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2006 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwJenta//M Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2006 Fant ingen jeg ... da får jeg vente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Ring GS Bildeler - de har 65% på alt av Williams-effekter. Ellers heter BMWs F1-team "BMW Sauber" nå. Williams har Cosworth-motorer nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå