MpA Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Hei folkenz, nå er det ikke lenge til rudskogen treff og folk skal nedover på gatebil treff, det jeg lurte på er hvor mange fra bergen som skal nedover hvilken dag OSV. Eventuelt treffes en gjeng og kjøre nedover til oslo, vet ikke jeg, blir altid litt tørt og kjøre alene, elle uten andre biler som du kjenner? ikke vet jeg, tenkte jeg bare skulle nevne det og se hva som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruggen Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Du skal på langtur ja? Klart vi skal på rudskogen. åssen rute kjører du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 skule møttes en hel gjeng da..men jeg kjører en annen rute en dem fra bergen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MpA Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2006 jeg vet ikke hvilken rute enda, er ikke så flink til det derre der, hehe.. Blir vel Bergen - Voss - og fra Voss til Geilo og videre, orker ikke noe ferge tull... men vet ikke jeg, er det ikke noen som er litt god på sånn organisering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Bergen - Voss - Gudvangen - Lærdal, Gol, Oslo! Det er beste ruta... Når det er snakk om å reise da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Hvem fra haugesund som skal da? torebmw regner jeg med skal =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 ja jeg skal med en liten gjeng.vi kjører muligens på torsdag tenkte vi.jeg kjørte over gol til gjøvik sist helg,er ikke så verst den veien heller da.kan dem fra bergen møte oss en eller annen plass..gøy med flere på isammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MpA Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2006 næææ ser mørkt ut dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå