bmwrasaren Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 I helgen kjørte jeg mitt første løp med den nybygde Bimmeren min! Jeg var utrolig spent før løpet og hadde egentlig en dårlig magefølelse på grunn av at bilen aldri er blitt kjørt før og jeg visst ikke hvordan den ville fungere. Men, bilen fungerte bra Begynte jo selvfølgelig med litt problemer. Først løsnet giroverføringen, så knakk girstangen og så glømte jeg å sette på den ene plugghetten:P Men etter det så gikk alt smertefritt, bilen gikk som en kule, var bare meg det sto på. Jeg tok det litt med ro til å begynne med, men etterhvert så fikk jeg opp tempoet og viste alle de som ikke har hatt tro på bilen at det faktisk er en konkurranse dyktig bil. Endte til slutt på en 7. plass av 14 stk. og er kjempe fornøyd med det siden det var første løpet Bilder kommer snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2006 Noen bilder: Før avreise: Teknisk kontroll: Ligger på en 3. plass forran en kompis, tror ikke han likte det så godt Og en pokal til slutt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Må være tøft for en så liten kar som deg å kjøre den bilen der? pluss at du fikk pokalen av to så store folk Neida Grattis:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Moro! Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2006 Må være tøft for en så liten kar som deg å kjøre den bilen der? pluss at du fikk pokalen av to så store folk Neida Grattis:) Hehe. Ja det er kjekt for en på 18 år uten sponsorer og lite penger i måneden å få kjøre en slik bil! Spesielt når det funker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Kult! gratulerer da! Ser utrolig morro ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Gratulerer med et godt resultat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
edition Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Grattis! i vikedal eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 hvilken klasse kjører du i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Spennende! Har du film eller? (har blitt hekta på filmsnutter i det siste)...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Gratulera... Ser ut som ein utrulig kul bil! Virka jævli moro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2006 Kjørte i Vikedal ja Jeg kjører Rallycross Nasjonal u/2400. Jeg skal prøve og få til å legge til et filmklipp Noen som vet hvordan jeg gjør det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Ser UTROLIG morro ut! Gratulerer! Har du kjørt bilcross/rallycross før? Erfaring? Den vingen du har, gir den noe utslag? Specs på bilen? Sveisa diff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Hvorfor ødela du en dyr 323i for dette egentlig? Ikke bedre å gjøre noe sånt med en 1991 mod 316? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå