Zap Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Interiør til en E34 selges. 4 stk dørpanel, hatthylle, 3 stk bilbeter, konsoll, hanskerom, A-stolpe panel, B-stolpe panel, C-stolpe panel, 2 stk solpanel, 4 stk tettningslister dør, 4 stk kanal lister(utvendig) og 4 kanal lister(innvendig). Stort sett komplett inredning. Ring for info, 94832630. Selges komplett for 1500,- PS! Ikke stoler og baksete, de ble kastet da de var opprevet osv. De andre delene er i bra stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenpet Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 har du dashbordet? hva skal du ha for kun det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zap Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2006 Du tenker på det den øverste delen?? Jeg har ikke den delen, bare det som er nedenfor (hanskerom, konsoll, deklser osv) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Har du dørpakning? sånn som A på dette bildet? i såfall, har du til førerdøren ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenpet Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Zap: tenkte på den øverste delen ja... Hvilken farge er interiøret? hva skal du ha for kun den delen under girspaken å frem til askebegeret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 mortenpet:har øverste delen i lyse grått jeg hvis du ikke holder til så langt unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zap Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2006 TorErling - Ja jeg har den... har alle fire. Send meg en pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zap Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2006 mortenpet - den øverste delen har jeg ikke. Interiøret er svart (dørpanelene er svarte med litt grått stoff. Hadde egentlig tenkt å selge alt samlet for en fantasi pris.. men send meg en pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dannis Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 har du belte "låsen" til høyre side bak? alså den du putter belte i og som da sier klikk min sier ikke klikk. hva vil du ha for den i såfall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zap Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2006 Har ikke den. Eneste jeg har er beltene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t580 Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 Har du hanskerom enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zap Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2006 Hanskeromet har jeg, det er komplett med invendige deklser. Ingen riper eller andre skader. Send meg PM hvis du er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zap Skrevet Juni 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2006 Kom igjen folkens..... Dørlistene foran er solgt. Send med en mld/pm for forespørsler Kan levere på strekningen Våler (ved Vålerbanen) - Oslo via Kongsvinger eller Hamar på søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå