viper Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 har en hel delebil som skal bort, trenger du deler til en 318i 89mod 2 dørs, er det bare å si ifra, så finner vi ut en billig pris:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 hvor mye for alle delene som skal til for å bygge servo på min 85 modell`s 316?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2006 har ikke servo:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 hvor mye for bakerste del i midtkonsollen da? jeg har slike stygge kasettholdere der... ifra håndbrekket og helt bak til askebegeret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2006 hehe, den er akkurat solgt:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 slurekopling og radiator da? som funker bra.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2006 har radiator som jeg bare har brukt i 3-4 mnd:) og med slure kopling mener du...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 slurekobling er den som regulerer hastigheten på vifta, det er liksom selve greia som henger på samme aksling som vifta, tror den er gåen på min bil, den bare blir varm fort som f*** men den holder seg på normalt viss jeg fyrer inn varmen i bilen.. kan jo hende at radiatoren min er dårlig, så derfor jeg lurer på pris på radiator og slurekopling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2006 den ja:) den er gåen på bilen min også! radiatorn skal du få for 500+ frakt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2006 vent a! er det en elektrisk del? (litt i fare for å høres ut som en idiot) for da har jeg 2 stk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 tror ikke det er elektrisk del, for viss du tar en titt oppi motorrommet, så ser du at det er noe slags metall ting bak vifta, det er hva de kaller slurekopling.. Jeg har en ekstra selv, på delemotoren, men er usikker på om den funker. Og siden du ikke vet om din funker så dropper jeg den tror jeg.. men jeg skal prøve å skifte termostat, og dersom jeg trenger ny radiator, så vet jeg hvor jeg kan skaffe det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2006 den er grei:) bare å si ifra vettu:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Juni 12, 2006 Share Skrevet Juni 12, 2006 Er det grøftlys? Hvis hvor mye skal du ha for de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Har den elektrisk radioantenne ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 skal du selge motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå