maxmix Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 hmm fant disse lyktene til e46 , og ble ikke helt enig med meg om hva jeg syntes om de. hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 syns det er veldig fint slik du har bilen nå jeg dette ser mer ut som japselykter etter min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2006 igrunn enig, vil aldri sette det på min, men de var iallefall hakket bedre enn de blanke med chrome innmat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 kanskje pent på svart bil.. ellers likte jeg dem ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aracna Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Vær så snill.. IKKE sett på slike "lexus-look" lykter. Ødelegger hele BMW'en. Ha på de du har, de er MYE finere å se på og passer bilen din perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Lexus er STYGT! Man får vel crystal clear baklykter til e46 vel? De er pene, unntaken på e30.. da er det orginal sota som gjelder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2006 Vær så snill.. IKKE sett på slike "lexus-look" lykter. Ødelegger hele BMW'en. Ha på de du har, de er MYE finere å se på og passer bilen din perfekt.,vil aldri sette det på min, nei og det sa jeg tydeligt et par poster over er MEGET fornøyd med de jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Vet ikke helt jeg. Har du bilde av lyktene på en sort bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå