Mangel Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Er det noen som vet om hvordan det er mulig å sjekke reg.nr. på biler? dvs. heftelser(brønnøysund funker vel der), når bilen var ny i norge og om den har vært kondemnert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aracna Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Nei, tror ikke det finnes et slikt register for allmenheten nei. Kondemnert? Du tenker vel heller på kolisjonsskadet? Uannsett, det er ikke mulighet for det. Kanskje biltilsynet kan hjelpe deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Kan jo være kondemnert også. Og kjøpt ut igjen fra forsikringsselskapet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Du kan prøve å spore opp historien til bilen, og sjekke bilverksted i området der bilen har vært oppgjennom tiden. Jeg gjorde det en gang, skulle kjøpe en bil i Sandefjord-området, og ringte diverse verksted i distriktet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Du kan jo sjekke www.brreg.no og https://svvgw.vegvesen.no/http://timepl ... punkt.aspx for litt diverse ting, men ikke kondemnert tror jeg? Da må du nok til et verksted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Hvis du vil ha historikken på bilen kan du ringe eller fære på Biltilsynet og få de til å skrive ut autosys fila om bilen din... Ligger det meste på den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2006 hmm, okey, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SkvaldreBajas Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Jeg skulle kjøpe en audi en gang og hadde mistanke om at den var kollisjonsskadet(utifra en liten skjøt jeg så i bagasjerommet). Jeg ringte til gjensidige og if og lurte på om de hadde noen skader registrert på bilnummeret og det hadde de. Den hadde vært kraftig kollisjonskadet. Dette hadde den første eieren av bilen tydligvis ikke informert han jeg skulle kjøpe bilen av om... Vet ikke om forsikringsselskapene er like informative nå om dagen, men jeg fikk hvertfall all info den gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå