Bimmerlars Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 http://www.lowbudgetrides.com/forum/viewtopic.php?t=90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Nå var det jo 360hk i den da:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Spennede det. Er vel også en del som bruker VOlvo motorer i e30 i sverige.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Saab motorene kan jo bli ganske hissige da.. Så sikkert ett spennende prosjekt det der. Er forresten en her i Sandefjord som har putta en volvo motor opp i en e36. Er visst rundt 400hk i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 så en RMK e30 med cossiemotor på gatebil, ikek noe mer spes med saab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 er det mulig å få slikt godkjent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Nei for det er ikke typegodkjent i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 så du sliter rett å slett vis du smeller eller kjører ned en unge :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 så en RMK e30 med cossiemotor på gatebil, ikek noe mer spes med saab Jeg vil nå våge å påstå at en Cossiemotor er litt mer spesielt i forhold til Saab jeg da, Cossiemotorene har jo en racinghistorie fra -80 og -90 tallet, det har vel ikke Saab da. Saab har jo riktignok en flybakgrunn de baserer seg på men jeg synes nå at gamle race motorer er mer spesielt jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå