Crazy racing Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Heisann.. Har en Bmw 320i E30 limited edition. Jeg lurer på hvilken senking som er orginalt der? Har hørt att 35mm er orginalt, stemmer dette? Takker for hurtige svar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Vil tro en 15mm. 35mm hørtes mye ut. M3 er vel senket 20-30mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy racing Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2006 Det kan stemme att det er 15mm ja.. Hørt de var 35mm men da er det bra tull.. Men har vertfall 35mm senkefjører på bilen no, har TÙV papirene på dei også, men tidligare eigar fekk ikkje godkjent dei.. Burde eg prøve eg også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 det skulle ikke være problem å få det godkjent. Biltrangsynet er bare vrange. Jeg fikk ikke godkjent 18" på e36 engang og heller ikke H&R justerbart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy racing Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2006 Det var noe med vinklane som ikkje dei på hydro klarte å stille inn sa han. Men har mer trua på att andre klarer det.. Trur eg satser på og godkjenne det, selv om det betyr kamp.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå