Gå til innhold

S: BMW E30 M3 Marlboro DTM 350hk


Ellingsen B.
 Share

Anbefalte innlegg

Legger ut denne for kompis.

Bilen er en racebil.Bilen kan registeres men da må det gjøres endel ting. Som støy\blinklys\speedometer o.s.v.

1990modell.

Bilen har utstyr som:

OMP stoler,bur,brannslukking,sota frontlykter og baklykter,

3" eksosannlegg,dashlogg,sabelt belter 6punkt sjåfør og 4 punkt passasjer, justerbart understell,Willwood bremser 300mm,sperre aksel,halteck datasprut

M 20 2,7l 6 syl motor bygd av BS motorsport rundt 300/350hk Kan ta innbytte ring for info eller mail.

Pris. 170.000,-

truls@motorcenteret.no

Tlf. 41559444

0_1447544781.jpg

0_-2061379166.jpg

0_1153753644.jpg

0_1057547292.jpg

0_1075306207.jpg

0_357163061.jpg

0_556327075.jpg

0_1963055053.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ER VEL null i bruksfradrag hvis den skal registreres. blir vel omtrent 500000 eller no sånt da, hvis du sier 360 hk, 2700ccm.. eller får man fradrag for alderen på bilen?? Ere skikkelig dtm understell eller er det kappa fjærer og gule koni. Ser jævla feit ut jaffal!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen avgifter hvis du skal ha skilter nei.

Og nei, bilen har ikke kappa fjører. Det er Gruppe N godkjent justerbart understell. Senterbolt etc..

Bilen er løpsrigget!.

Andre specs:

- BMW M20 inline-six, 12 valve

- 2694 ccm

- Steel crankshaft

- 7.5:1 compression ratio

- Haltech E6K Engine Management System

- Tilton Sintered Clutch

- Turbonetics Racegate wastegate

- Turbonetics T66 Turbocharger

- TurboXS Blow-off valve

- TurboXS wastegate regulator

- Custombuildt "as large as possible" Aluminium Intercooler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror den må mye ned i pris skal den bli solgt... Har jo null verdi foruten som løpsbil..

Syns det er drøyt å gi 170 store får et slik prosjekt ja... får det er ett prosjekt,buret er jo neppe godkjent får bane bruk... første buret jeg har sett som er sveist slik.. ser ut som det er gjort på et traktor verksted av en lerling.. anonsere denne som en DTM bil er vel drøyt,hadde vel neppe hatt org. bere broer i stål med orginale innfestninger da? greit det er gruppe N foringer men det passer jo på 316 til mutter`n også viss jeg gidder å montere det :D magnesium broer og senter innfestning er vel tingen.. jevlig tøffe hubbs med senter mutter hjul da,å dem er IKKE billige :roll:

Var kjempe int. jeg da Tarjei kjøpte den.. tykte den prisen han ga var mye bedre :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror den må mye ned i pris skal den bli solgt... Har jo null verdi foruten som løpsbil..

Syns det er drøyt å gi 170 store får et slik prosjekt ja... får det er ett prosjekt,buret er jo neppe godkjent får bane bruk... første buret jeg har sett som er sveist slik.. ser ut som det er gjort på et traktor verksted av en lerling.. anonsere denne som en DTM bil er vel drøyt,hadde vel neppe hatt org. bere broer i stål med orginale innfestninger da? greit det er gruppe N foringer men det passer jo på 316 til mutter`n også viss jeg gidder å montere det :D magnesium broer og senter innfestning er vel tingen.. jevlig tøffe hubbs med senter mutter hjul da,å dem er IKKE billige :roll:

Var kjempe int. jeg da Tarjei kjøpte den.. tykte den prisen han ga var mye bedre :wink:

Tarjei?

Tenker du på Warsteineren?

Denne har vel aldri vært hos Tarjei.

Dette er den gamle "racing" bilen Borger Strand (BS Motor) lagde for en god stund siden.

Og da så den slik ut..

frasiden.jpg

Beklager OT i en salgs tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er en "DTM-bil" som selger sier så har den aldri vært registrert, og du kan forvente 4-500.000 i avgifter, om man i det hele tatt får den registrert med turbo og det buret der.. _tror_ ikke det krysset i døra godtas.

Er det derimot ikke noen DTM-bil, så kan den ha vært registrert i utlandet tidligere, og da har den x antall % bruksfradrag.. men turboen og en haug andre ting blir jo allikevel et problem. Det er nok neppe noe å prøve å registrere dette her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, det vil ikke komme avgifter. Det har vært skilter på bilen før.

Den bilen som ble postet inn tidligere er samme bilen. Bare nåværende eier har byttet dekor, satt på større bremser, diffsperre etc.

Tror ikke Tarjei har hatt denne før.

Warsteinern har jo S14 turbomotor også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen avgifter hvis du skal ha skilter nei.

Og nei, bilen har ikke kappa fjører. Det er Gruppe N godkjent justerbart understell. Senterbolt etc..

Bilen er løpsrigget!.

Andre specs:

- BMW M20 inline-six, 12 valve

- 2694 ccm

- Steel crankshaft

- 7.5:1 compression ratio

- Haltech E6K Engine Management System

- Tilton Sintered Clutch

- Turbonetics Racegate wastegate

- Turbonetics T66 Turbocharger

- TurboXS Blow-off valve

- TurboXS wastegate regulator

- Custombuildt "as large as possible" Aluminium Intercooler

Gruppe N godkjent understell?? Godkjent til hva? Grp.N understell er iallefall umulig å få godkjent på en "gatebil" Det vet jeg alt om.... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...