Ellingsen B. Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Legger ut denne for kompis. Bilen er en racebil.Bilen kan registeres men da må det gjøres endel ting. Som støy\blinklys\speedometer o.s.v. 1990modell. Bilen har utstyr som: OMP stoler,bur,brannslukking,sota frontlykter og baklykter, 3" eksosannlegg,dashlogg,sabelt belter 6punkt sjåfør og 4 punkt passasjer, justerbart understell,Willwood bremser 300mm,sperre aksel,halteck datasprut M 20 2,7l 6 syl motor bygd av BS motorsport rundt 300/350hk Kan ta innbytte ring for info eller mail. Pris. 170.000,- truls@motorcenteret.no Tlf. 41559444 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
binlarsen Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 ER VEL null i bruksfradrag hvis den skal registreres. blir vel omtrent 500000 eller no sånt da, hvis du sier 360 hk, 2700ccm.. eller får man fradrag for alderen på bilen?? Ere skikkelig dtm understell eller er det kappa fjærer og gule koni. Ser jævla feit ut jaffal!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2006 Ingen avgifter hvis du skal ha skilter nei. Og nei, bilen har ikke kappa fjører. Det er Gruppe N godkjent justerbart understell. Senterbolt etc.. Bilen er løpsrigget!. Andre specs: - BMW M20 inline-six, 12 valve - 2694 ccm - Steel crankshaft - 7.5:1 compression ratio - Haltech E6K Engine Management System - Tilton Sintered Clutch - Turbonetics Racegate wastegate - Turbonetics T66 Turbocharger - TurboXS Blow-off valve - TurboXS wastegate regulator - Custombuildt "as large as possible" Aluminium Intercooler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Tror den må mye ned i pris skal den bli solgt... Har jo null verdi foruten som løpsbil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Sinnsykt rå bil,, digget denne,,, lykke til videre med salget.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Tror den må mye ned i pris skal den bli solgt... Har jo null verdi foruten som løpsbil.. Syns det er drøyt å gi 170 store får et slik prosjekt ja... får det er ett prosjekt,buret er jo neppe godkjent får bane bruk... første buret jeg har sett som er sveist slik.. ser ut som det er gjort på et traktor verksted av en lerling.. anonsere denne som en DTM bil er vel drøyt,hadde vel neppe hatt org. bere broer i stål med orginale innfestninger da? greit det er gruppe N foringer men det passer jo på 316 til mutter`n også viss jeg gidder å montere det magnesium broer og senter innfestning er vel tingen.. jevlig tøffe hubbs med senter mutter hjul da,å dem er IKKE billige Var kjempe int. jeg da Tarjei kjøpte den.. tykte den prisen han ga var mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Tror den må mye ned i pris skal den bli solgt... Har jo null verdi foruten som løpsbil.. Syns det er drøyt å gi 170 store får et slik prosjekt ja... får det er ett prosjekt,buret er jo neppe godkjent får bane bruk... første buret jeg har sett som er sveist slik.. ser ut som det er gjort på et traktor verksted av en lerling.. anonsere denne som en DTM bil er vel drøyt,hadde vel neppe hatt org. bere broer i stål med orginale innfestninger da? greit det er gruppe N foringer men det passer jo på 316 til mutter`n også viss jeg gidder å montere det magnesium broer og senter innfestning er vel tingen.. jevlig tøffe hubbs med senter mutter hjul da,å dem er IKKE billige Var kjempe int. jeg da Tarjei kjøpte den.. tykte den prisen han ga var mye bedre Tarjei? Tenker du på Warsteineren? Denne har vel aldri vært hos Tarjei. Dette er den gamle "racing" bilen Borger Strand (BS Motor) lagde for en god stund siden. Og da så den slik ut.. Beklager OT i en salgs tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Warsteineren betalte Tarjei meir for.. og den såg vell "litt" annaleis ut.. går d and å ikkje sjå forskjell? beklager OT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Kor mykje vil det koste å få skilt på denne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 13, 2006 Share Skrevet Juni 13, 2006 Hvis det er en "DTM-bil" som selger sier så har den aldri vært registrert, og du kan forvente 4-500.000 i avgifter, om man i det hele tatt får den registrert med turbo og det buret der.. _tror_ ikke det krysset i døra godtas. Er det derimot ikke noen DTM-bil, så kan den ha vært registrert i utlandet tidligere, og da har den x antall % bruksfradrag.. men turboen og en haug andre ting blir jo allikevel et problem. Det er nok neppe noe å prøve å registrere dette her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2006 Som sagt, det vil ikke komme avgifter. Det har vært skilter på bilen før. Den bilen som ble postet inn tidligere er samme bilen. Bare nåværende eier har byttet dekor, satt på større bremser, diffsperre etc. Tror ikke Tarjei har hatt denne før. Warsteinern har jo S14 turbomotor også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 denne bilen er vel en skjøtet bil som er regget som 323 er det ikke det da?? ringte selv på den da den sto til salgs hos bs. warsteinern står til salgs hos tarjei for 245000 vist den ikke er solkt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Ingen avgifter hvis du skal ha skilter nei.Og nei, bilen har ikke kappa fjører. Det er Gruppe N godkjent justerbart understell. Senterbolt etc.. Bilen er løpsrigget!. Andre specs: - BMW M20 inline-six, 12 valve - 2694 ccm - Steel crankshaft - 7.5:1 compression ratio - Haltech E6K Engine Management System - Tilton Sintered Clutch - Turbonetics Racegate wastegate - Turbonetics T66 Turbocharger - TurboXS Blow-off valve - TurboXS wastegate regulator - Custombuildt "as large as possible" Aluminium Intercooler Gruppe N godkjent understell?? Godkjent til hva? Grp.N understell er iallefall umulig å få godkjent på en "gatebil" Det vet jeg alt om.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2006 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 SOLGT Moro, får håpe ny eier videreforedler bilen og klemmer ut skikkelig med gamp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg