Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei, jeg må ha nye skilter. Er det på biltilsynet man bestiller nye? men etter jeg fikk stylingfanger lurer jeg på om det er murlig å bestille et skult forran som er mindre? er det flere typer skilt å få lenger? :?:

Skrevet
Er det på biltilsynet man bestiller nye? men etter jeg fikk stylingfanger lurer jeg på om det er murlig å bestille et skult forran som er mindre? er det flere typer skilt å få lenger? :?:

Ja, du bestiller nye på biltilsynet.

Trur det går an å få ein mindre modell dersom fangaren ikkje har plass til den vanlege typen.

Skrevet

Istedet for å dra til Biltilsynet, kan du også dra direkte til "bilskiltfabrikken", om det er noen i nærheten av der du bor da :)

Ta med de gamle skiltene i innbytte(viktig, ellers får du ikke nye), så får du de nye etter 10 minutter :D

Kostet nesten 600,- for 2 år siden, da jeg byttet mine...

Skrevet

"lite" skilt er bare å glemme foran på bilen.. Er i alle fall det jeg har fått med meg. Hørte snakk i at det kanskje var mulig å få bake...

Skrevet

Er det virkelig så få politibiler ute og patruljerer ute i distriktene? Altså.. skilt er jo noe det første en politibil ser på. Når de da ser at du har latterlig små/feil skilt, så tar dem ikke mye for å stoppe deg og høre hva du egentlig driver med. Så hvorfor ikke samtidig kjøpe en slik mens man er i gang? Det er jo like synlig som de skiltene, så da får man jo noe moro på kjøpet også ;) -->

ZHS09.jpg

http://www.netthandelen.no/visProdukt.aspx?id=88331

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...