simen.tveter Skrevet Juni 13, 2006 Skrevet Juni 13, 2006 jeg vurderer kjøp av en m3 (e36) + girkasse. så vis noen har noen tips hvor jeg får tak i en brukt m3 motor hadde det vert fint om noen ga beskjed.
javewl Skrevet Juni 13, 2006 Skrevet Juni 13, 2006 Utlandet pleier å være vanligst. Vanskelig å få tak i slike maskiner i norge. Prøv sverige eller tyskland.
BMW_Larsen Skrevet Juni 14, 2006 Skrevet Juni 14, 2006 har en e30 med m3 motor da.. men d blir vell kansje i d dyreste laget om du bare skall ha motor da..? hehe..
simen.tveter Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Skrevet Juni 15, 2006 ja haf skjønt det for har lett greit lenge her i norge... men du har ikke noen adresser til noen siden på nettet hvor det går ann og titte litt . for er likosm det jeg mangler,
simen.tveter Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Skrevet Juni 15, 2006 hehe ja . blr dt . har en 318 is som motoreb har gått på så da tenkte jeg og legge ned litt penger og tid og gjøre hele bilem om til m3, så er egentlig bare på leting etter motor...
-Anders- Skrevet Juni 15, 2006 Skrevet Juni 15, 2006 sjekk på koed.dk og autopower.se kanskje det kan være noen der som har
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå