Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hatt de en stund no men har liksom ikke fått tatt bilder før no.

8,5x18 225 40 18 m5 felg

er kanskje litt høy fremme. senk er på vei. så det ordnar sej så det heter.

HPIM0051.jpg

HPIM0049.jpg

HPIM0047.jpg

HPIM0046.jpg

før:DSC00157.jpg

tatt med dårlig digitalkamera

ETTER SENK:

CIMG0587.jpg

CIMG0573.jpg

CIMG0586.jpg

CIMG0584.jpg

CIMG0581.jpg

CIMG0580.jpg

CIMG0579.jpg

Skrevet
har hatt de en stund no men har liksom ikke fått tatt bilder før no.

8,5x18 225 40 18 m5 felg

som om Thor Milde skulle sagt det... Jeg har sett bedre og har sett værre, dette er helt ok, men det når ikke helt opp altså..

e34en pleier å sette seg på knærne sine å be om å få felger med kant og i dette tilfelle fikk du ikke dette helt til.

men som jeg sier.. helt ok.

lykke til videre

værsigod håkon!! bestefar fra oslos beste vestkant

Skrevet

ja må si meg enig om at jeg har sett bedre og jeg har sett verre. Men den står på stylter, og liker ikke felger helt på biler som egentlig er til nyere biler eks disse da de er E60 replica felger. Blir liksom feil. :?

Skrevet

fine felger, men som de andre sier så er de litt for nye til den bilen, jeg liker også de med kant litt bedre på denne bilen. og mye senk forran og litt bak hadde jo gjort seg. men for all del, ble veldig bra.

Skrevet

Jeg synes nå E34 kan være pene uten kant jeg da, har jo et 18"-sett uten kant på den hvite min, og synes det ser bra ut, men senking hjelper bra på for å få det pent. Uansett en pen bil du har der. Ser ganske pen ut i lakken. :)

Skrevet

Synes selv at E34 kan gjøre seg uten kant. Kanskje skyldes det at jeg selv kjører uten. Men min skulle også hatt senk, lakk helt ned, -95 front, samt at jeg skulle tatt de hvite sideblinkerne ut av skuffen og fått de slengt på.

25.jpg

Skrevet
Fin bil.. Kor i Bergen holder du til? Er det du som parkerer i Sandviken av og til, eller nedafor birkebeinersenteret?

nei det er ikke meg eg bor på askøy 15 min fra bergen sentrum

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...