SteffenK Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Ønsker å bytte min E36 325 91 mod mot R6,CBR eller Ninja. Ta kontakt på PM for mer info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 så du har ikke lyst på suzuki gsx r da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 er ikke det sykkelen til GhostRider da? gsx'n altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 er ikke det sykkelen til GhostRider da? gsx'n altså? japp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2006 så du har ikke lyst på suzuki gsx r da? Det er ikke umulig. Har du noen bilder av den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 er ikke det sykkelen til GhostRider da? gsx'n altså? GhostRider kjører 2 x Busa også han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 så du har ikke lyst på suzuki gsx r da? Det er ikke umulig. Har du noen bilder av den da? har ikke gsx selv, men mener den er mye penere sykkel med bedre lyd osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Ville eg ha valgt ville eg hatt R6 / R1.. Utvilsomt de finaste R-syklane du får.. Men de e jo forsjell på 600 ccm klassen å 1000ccm... kan jo spesifisere ka du e ute etter.. kan vere lurt å begynne på 600 får å så gå opp til 1000.. GhostRider kjørte vell GSX-R1000.. + Hayabusa me diverse snax.. Turbo og viss eg ikkje tar heilt feil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 GhostRider kjørte vell GSX-R1000.. + Hayabusa me diverse snax.. Turbo og viss eg ikkje tar heilt feil.... Stemmer det du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå