Mikaelft Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 mulig den er verdt det, men jeg hadde aldri kjøpt den. Feil motor, lite utstyr...... Neitakk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2006 Rett motor med tanke på forsikring og bensinforbruk.. skal jeg kjøre fort kjøper jeg MC. Lite utstyr? Neida.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Hvertfall ikke mye utstyr.. Ikke sportsinteriør, kjørecomputer, aircondition b.a. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2006 synes bare sånne ting er dall jeg.. hva skal man med AC når man har cabriolet.. jo mindre stæsj man har jo mindre blir ødelagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 ja det er klart, men når man betaler 120.000 for en 318 kan man like godt finne seg en med mye utstyr. Men det er jo selvfølgelig opp til kjøper. Jeg personlig hadde ikke kjøpt denne. Det er mange 318cab ute til salgs nå, som ligger i samme prisklasse og har mer utstyr osv. Og hvorfor ikke gå opp til 320? er ikke noe spes dyrere forsikring.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 synes bare sånne ting er dall jeg.. hva skal man med AC når man har cabriolet.. jo mindre stæsj man har jo mindre blir ødelagt. Uansett så går jeg ut ifra at bilen skal selges igjen en gang også, og da er det ikke akkurat en fordel at den ikke har mye utstyr. Jeg personlig hadde ikke gitt så mye for en 318 med det utstyret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2006 Tja, bilen er jo strøken, ikke noe rust, lav km.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Er absolutt en fin bil Valget avgjør du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2006 Er litt kresen.. finnes mange fine bmw'er ja.. noen er billigere siden de har rødt interiør, viktige ting som må byttes etc... jeg vil ha svart interiør og strøken bil så denne er jo bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 318 cab... hmm.. Jeg ville nok valgt en 6'er hvis jeg først skulle hatt cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2006 Skal jeg kjøre fort så kjøper jeg MC synest den 318'n gikk bra nok... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 men man kan jo ikke sammenligne bil og mc.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Fin, men som sagt; EKTE BMW ER 6ER LYD! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 synes bare sånne ting er dall jeg.. hva skal man med AC når man har cabriolet.. jo mindre stæsj man har jo mindre blir ødelagt. Når det regner skal det ikke mye til før det dugger i bilen, da kan du angre på at du ikke kjøpte cab med ac. Solgte nettopp en 320i med mye mer utstyr, dog 50tkm mer men til samme pris. så hvorfor ta til takke med 318 når du kan få 320er og kanskje 325 til samme pris. Har aldri kjørt 318 cab, men 320cab er ingen racerbil så lurer da på hvordan 318 går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå