Gå til innhold

Er

Mikaelft
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ja det er klart, men når man betaler 120.000 for en 318 kan man like godt finne seg en med mye utstyr. Men det er jo selvfølgelig opp til kjøper. Jeg personlig hadde ikke kjøpt denne. Det er mange 318cab ute til salgs nå, som ligger i samme prisklasse og har mer utstyr osv. Og hvorfor ikke gå opp til 320? er ikke noe spes dyrere forsikring..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes bare sånne ting er dall jeg.. hva skal man med AC når man har cabriolet.. jo mindre stæsj man har jo mindre blir ødelagt.

Uansett så går jeg ut ifra at bilen skal selges igjen en gang også, og da er det ikke akkurat en fordel at den ikke har mye utstyr.

Jeg personlig hadde ikke gitt så mye for en 318 med det utstyret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes bare sånne ting er dall jeg.. hva skal man med AC når man har cabriolet.. jo mindre stæsj man har jo mindre blir ødelagt.

Når det regner skal det ikke mye til før det dugger i bilen, da kan du angre på at du ikke kjøpte cab med ac.

Solgte nettopp en 320i med mye mer utstyr, dog 50tkm mer men til samme pris.

så hvorfor ta til takke med 318 når du kan få 320er og kanskje 325 til samme pris.

Har aldri kjørt 318 cab, men 320cab er ingen racerbil så lurer da på hvordan 318 går :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...