krissa Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Fikk beskjed på verksted at bærekulen på høyre side var gåen. Men nå ser jeg at det finnes både ytre og indre bærekule. Jeg merker at det går å bevege hjulet litt fra side til side. Men er det noen enkel måte å finne ut hvilken bærekule som må byttes? mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Det enkleste er vel å spørre verkstedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Det er helt sikkert ytre. De som slitest fortest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Bytt begge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Hvor får man kjøpt billige kuler?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icc Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Jeg vil anbefale å bytte hele bærarmen + foring. Det er et slit å få ut bærekuler og sette i nye, er lettes å bytte hele greia. Finnes på www.bmwspesialisten.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Bærekuler er ikke noe man bytter selv da. Regner med han skal ha bilen på verksted. Hvis du skal bytte hele armen, ville jeg byttet begge sider. Men det holder lenge å bare bytte indre+ytre kule. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 Helt sikkert ytre. Hvis du ikke har presseverktøy så oppsøk et verksted som har. Dyrt å la et BMW verskted gjøre dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå