Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan godt være at folk spør om hun vil selge men jeg tror interessen dabber drastisk av når hun kommer med prisen. Har lyst til og dra opp og titte pån. Hadde vært moro tror jeg.

• Svar 198
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

ChrZZ, Hun er født i 1960 såvidt jeg finner ut. Margrethe er nok bare et mellomnavn.. men det KAN og være mor og datter hvor dattera i så fall har mammas mellomnavn, og at de i tillegg jobber i samme butikk.

Skrevet

fikk en ny mail. Hun vet ikke at jeg har en is selv. Linka til min egen som pris eksempel. Denne tar kaka!

Jeg MÅ ikke selge min, så derfor selger jeg kun dersom den "riktige"

kjøperen melder seg.

Vi snakker om et samleobjekt. 0 til 100 på 4.9 s.

Du verden så heldig du var nå, som fant den billige på FINN, da kan du jo by

på den heller!

Lykke til med bilkjøpet selv!

Hadet....

Skrevet

Mulig mulig, Gunnar.

Er ihvertfall en ufattelig pris hun skal ha.

Som de fleste andre skriver her, så trenger man ikke spare så veldig mye mer før man kan kjøpe en M3. :)

Skrevet

4,9sek ja :D

felgene drar jo opp prisen en del da :)

tror jeg skal sende henne en mail og spørre om hun tar min 93mod 320i i innbytte med 200000,- i mellomlegg til meg

Skrevet

Mulig hun bare er helt idiot og har blitt lurt selv, men synes dette grenser til svindelforsøk. Uriktige opplysninger og en pris som er fullstendig på bærtur.

Skrevet

Ho må jo være mindre intelligent! Få 318is?? Ho har vel finn.no og autodb.no ho som alle andre?? Foreslår at alle sender ho en mail, og lurer på hva i hel.... ho tror ho driver med.. 4.9sek? Snakker Ferrari tider liksom.. Nei, ring noen profesjonelle, for denne jenta trenger seriøst hjelp!

Skrevet

Hehe. Dette er helt fantastisk. Enten må dette være en blodtrimma 1.8-liter, eller noe helt annet under panseret.. hvis hun da ikke bare er helt på jordet.

Utdrag fra en mail:

Jeg har snakket med gutta i rette miljøet, vi snakker lidenskap og

gatebilpotensiale, som sier at jeg glatt kunne fått langt over 200tusen

dersom bilen var i tipptopp stand...

En gjøk skulle gi meg 160tusen i innbytte for ca 2 år siden.

Dette er ikke en bil, det er en lidenskap!

Jeg selger aldri min lille baby til slemme gutter som ikke bryr seg om BILEN som sin egen baby.

Skjønner'u vi er et eget folkeslag :o)

Og her er en annen:

Dusinbil? Det finnes ca 5 sånne i Norge.

Spesiell og sjeldne med andre ord. Det er den siste produserte E30 før den

nye serien kom.

Sportsrigget.

0-100 på 4,9 sek... fuckings folkevogn du liksom :o))

Ren kjøreglede, the ultimate... nei denne bilen skulle du prøvekjørt, den er

ubeskrivelig.

Pzzt! På diverse turer i Sverige for eksempel, der er det jo noen kjøreglade gutter med ordentlig redskap, som har blitt både småsinte og overrasket over å se seg parkert av en gammal bimmer (kebab-tralle...hehe)

Helt fantastisk! Hun MÅ jo nesten kødde, men det gjør meg egentlig ingenting, for dette var underholdning! :lol:

Skrevet
Dusinbil? Det finnes ca 5 sånne i Norge.

Spesiell og sjeldne med andre ord. Det er den siste produserte E30 før den

nye serien kom.

Kjapt søk på autodb.no gir meg 3 som er til salgs. Tviler på at, medregnet denne her, at 4 av 5 er til salgs per dags dato ;)

For en komplett idiot med dårlig humor, isåfall.. :roll:

Skrevet

Dere må jo skjønnet at er REN kødd?? Haha, 150 000 for en 318is er IKKE mulig at noen tror den er verdt, og dere hauser det jo opp til de grader :D

Skrevet

Dette er bare kødd! haha. Ringte hu nå, så spurte jeg om: Det er 15k du skal ha ikke sant? Hu: nei det er 150K...

Så spurte jeg hva grunnen var til at hu solgte den så dyrt.

Da sa hun at fordi den gikk så bra og at det var godt over 200 hk i den og at den visst var så jævlig spesiell da..

Men det kan ikke være noe annet en tull dette her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...