Glenno Skrevet Juni 14, 2006 Skrevet Juni 14, 2006 Begynner bli bedre nå. Kjørte den litt varm så skrudde jeg litt opp på lokket til jeg så det boblet litt opp. Når den ble kaldere sank vann nivået og jeg etter fylt vann opp til merke kaldt/varmt. Bilen sto plant. Har ikke hatt problemer med varmt/kaldt fra vifta inne i bilen, men temp måleren er vært noe varierende de siste dager.Ser ut til å få stabilisert seg nå.
Glenno Skrevet Juni 14, 2006 Skrevet Juni 14, 2006 Så det var laget en beskrivelse på linken" gjør det selv" ved bytte av termostat". kjekt .
Jesse Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Skrevet Juni 15, 2006 ossen kobler jeg av termostaten? noen som har bilde? en ting til, ved torpedoveggen er det 3slanger som går til varmeappapratet, det fungerer ikke, pluss at det ikke går noe vann i de slangene, kan det være tett noe sted?
Glenno Skrevet Juni 15, 2006 Skrevet Juni 15, 2006 Gå på framsiden av bimmers. Der er en link kalt "gjør det selv (div)" kikk videre under e34 5serie. Der er en god forklaring med bilder.
Glenno Skrevet Juni 15, 2006 Skrevet Juni 15, 2006 Ellers så er det en fin side kalt http://www.bmwe34.net/ for de som har e34.
Dirty Skrevet Juni 15, 2006 Skrevet Juni 15, 2006 sikkert det Samme som med min. fant ut feilen idag! jeg trodde det værste. at topppakiningen osv!" hos meg var det bare luft!" var j!!!! stress å få den ut! det jeg gjorde var å fylle vann i det hullet der skruen sitter! ved siden av ekspansjonstanken. der du fyller på vann. da ble det ikke luft og termometeret i bilen gikk fra rødt til ned på blå funket for meg iallefall!
aloebiz.net Skrevet Juni 15, 2006 Skrevet Juni 15, 2006 kommer det varme varmeapparatet når du setter det på fullt??
Dirty Skrevet Juni 16, 2006 Skrevet Juni 16, 2006 kommer det varme varmeapparatet når du setter det på fullt?? det gjorde det ikke hos meg når det var luft i vannet! så vis det ikke gjør det hos deg heller? så kan det jo være det samme. ?
Jesse Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Skrevet Juni 16, 2006 nei finnes ikke varme :/ hmm skal jeg bare helle vann i der hvor lufte skruen skal være? kan du lage en litt bedre veileder for meg? hadde vært veldig takknemmlig
Dirty Skrevet Juni 16, 2006 Skrevet Juni 16, 2006 nei finnes ikke varme :/hmm skal jeg bare helle vann i der hvor lufte skruen skal være? kan du lage en litt bedre veileder for meg? hadde vært veldig takknemmlig klart somsakt så hadde jeg samme feil som deg. jeg tappet alt vannet. så skrudde jeg igjen lokket på ekspansjonstankne og skrudde opp den skruen vedsiden av lokket på ekspansjonstanken. regner med du skjønte åssen skrue det e snakk om. 1så helte jeg bare vann ned i skruehålet /Lufteskruen . 2satt i skruen. 3Startet bilen. kjente med en gang at "rørene" som vannet går i var skikkelig harde som de skal være ikke sånn slapt, som det var før. varmen kom igjen inni bilen og termostatmåleren gikk ned på blå. håper det vil hjelpe deg. og at du finner feilen.
hoBo Skrevet Juni 16, 2006 Skrevet Juni 16, 2006 Overoppheting kan også være en feil med tenninginnstillinger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå