RenZor Skrevet Juni 18, 2006 Skrevet Juni 18, 2006 Filmen var bra den, OK underholdning. Slutten var jevli bra
Mpower20 Skrevet Juni 18, 2006 Skrevet Juni 18, 2006 Hmm, synes det er så rart at når biler dunker borti hverandre så slår det opp masse gnister. Har sett dette på mange hollywood/hollywood inspirerte filmer. Har aldri sett så mye gnister når det bare blir bytta litt lakkoder innimellom.
Tommy Skrevet Juni 18, 2006 Skrevet Juni 18, 2006 Så den også i går, å hadde ikke noen store forventninger til den, men ble positivt overrasket, å den var flere hakk bedre en 2'eren.
SteffenM2 Skrevet Juni 18, 2006 Skrevet Juni 18, 2006 Blir vel litt feil det de gjør med mustangen men
Tech9 Skrevet Juni 18, 2006 Skrevet Juni 18, 2006 Runtime: 104 min Fra www.imdb.com Det du ikke kan finne om noen film der, er ikke verdt å vite.. Skal nok se den jeg også ja..men av en eller annen grunn så kommer den ikke hit før den 30..hmf..
harry_ Skrevet Juni 18, 2006 Skrevet Juni 18, 2006 lasta den ned å så den i går/natt! elendig oppløsning også va den filma i kino salen men filmen va bra! masse vill ris! men likte ikke den hillbilly dialekta til hovedperson!
///Thomas Skrevet Juni 18, 2006 Skrevet Juni 18, 2006 Detta blei bare for dumt..... Er drifting fan så det holder å hadde store forventninger, men historien i denne filmen er jo bare håpløs.... begynte jo tåli bra, men slutten var jo elendig.... mustang med nissan motor, til drifting???? Å han hovedpersonen var jo ett kapittel for seg selv, bondetamp nerd deluxe.... Last heller ned en D1 driftingfilm Evnt. denne : http://www.youtube.com/watch?v=JFJsT63K ... h=drifting Eller denne :
sindre21 Skrevet Juni 18, 2006 Skrevet Juni 18, 2006 syns filmen var rå jeg digger alt som har med bil og gjøre det er jo en film.ser jo at flere klager her er litt forskjell på virkelighet og film som det ser ut som folk har litt vanskeligheter med og skille
cato320 Skrevet Juni 18, 2006 Skrevet Juni 18, 2006 synes filmen var bra jeg:) bra fredags underholdning hu kvinnfolket som var en av "hovedpersonene" trakk jo MAKS opp:D
Hylland Skrevet Juni 18, 2006 Skrevet Juni 18, 2006 ":1tftnxn5] ":1tftnxn5]Om man ser på videoer fra de beste drifterne og bilsportfolka er det jo bare en stor gjeng med bilnerder. Tjah.. bilsport kanskje, men mange av heltene på gatebilarrangementer har jo litt av noen rykter og historier. Det begynte vel med en på R... og har fortsatt med mange andre. Begynte med ein på R..??? Den tok eg ikkje... Ser fram til å sjå denne filmen på kino... Skal gå på tirsdag tenkte eg! Roar kanskje? Var ikke helt med jeg heller... Ja, eg er opphavet til all bilsporten... Men ikkje sei det til nokon!!! Hehe
frederiCO_87 Skrevet Juni 19, 2006 Skrevet Juni 19, 2006 Jeg så filmen på Fredag.. Vant til og med en pose med filmeffekter. Filme syns jeg var bra.. det med mustangen på slutten var en smule uortodoks men det hadde sikkert funka. Men en ting må jeg si.. jeg er litt lei av at filmen altid skal handle om noe annet en racing. burde sett mere av at hillbillien knuste japser i drifting. foresten var det jævelig kult å se han ene japsen klikke så jævelig nå han ble slått av hovedpersonen. Men slutten kunne ikke vært bedre.. Total vurdering så var den drit fet.. bedre en toern og alt i alt den beste oppfølgeren..
oas3k Skrevet Juni 20, 2006 Skrevet Juni 20, 2006 Haha hade ikke fått med at den hade kommet en gang, får vel ta 21 kinoen da. Selv om toern ikke var noe særligt så er biler er biler
Viko Skrevet Juni 20, 2006 Skrevet Juni 20, 2006 Filmen var grei nok den, men litt feil med en SR20 motor i en GT500
zHk Skrevet Juni 21, 2006 Skrevet Juni 21, 2006 Så den på kino på premieredagen! Drit fet film, synes jeg. Mye bedre enn 2`ern! Men er enig med at hovedpersonen kunne spart seg for "Howdy CowBoy" dialekta si!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå