kabeldeigen Skrevet Juni 14, 2006 Skrevet Juni 14, 2006 Heisann, bilen begynte å bli varm i går. Så da var det å ligge under bilen for å se. Problem er som følger... 1. Når bilen står i ro, ingen lekkasje.. 2. Når jeg startet bilen, begynner det å lekke i bånn av ekspansjonstanken. En eller annen plass. Har sjekket slangeklemmer, nivåbryter i tanken, men det er ikke der..... Tror det kommer på andre siden av tappeskruen... 3. Tar jeg av lokket når bilen har stått rolig, begynner det å lekke igjen, skrur jeg på lokket stopper det å lekke. Noen som har en hvis anelse hva dette kan være!!! Setter stor pris på svar
kabeldeigen Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Skrevet Juni 15, 2006 Fant feilen, det var o-ringen i bunn av ekspanjonstanken som er fucked. Håper de har det på lager hos BMW i Bergen. Ellers blir det mye gris under bilen + mye påfylninger av vann i helgen...
Dirty Skrevet Juni 15, 2006 Skrevet Juni 15, 2006 Fant feilen, det var o-ringen i bunn av ekspanjonstanken som er fucked. Håper de har det på lager hos BMW i Bergen. Ellers blir det mye gris under bilen + mye påfylninger av vann i helgen... Det var feilen på min å hehe. fant det ut idag! var livredd hele tanken var sprekt
Mr.Plow Skrevet Juni 15, 2006 Skrevet Juni 15, 2006 Denne måtte jeg også bytte for et par måneder siden, den gamle var helt morken. Ny kostet 35 kr på Autozentrum, hehe. Billig fiks heldigvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå