Arimanni Skrevet Juni 14, 2006 Skrevet Juni 14, 2006 No har eg dreve på i fire timer (holdt på å knekke ein ters i stad :S) med å prøve å få ut støtdemperene bak. Nokon som har eit tips? PS! Tørr ikkje til med vinkelsliper sia avluftingsrøret til bensintanken er rusta av.
Ellingsen B. Skrevet Juni 14, 2006 Skrevet Juni 14, 2006 Husker vi slet med samme problem på kompis sin e34 525. Tror bolten peker skrått nedover. Vi brukte en liten slegge med planke og banket nederst på dempern.. da løsnet den..
Arimanni Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Skrevet Juni 14, 2006 Har allerie prøvd det.. Virker som om den har "blanda" seg med metallet i festet Men takk for tipset.
Ellingsen B. Skrevet Juni 14, 2006 Skrevet Juni 14, 2006 Kan sette seg godt hvis de har stått på mange år ja.. skal demperene brukes senere? hvis ikke er det jo bare å høgge tell
Arimanni Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Skrevet Juni 14, 2006 Det er berre greit at det kan! Nope. Den skal kastest. Lekker olje, så er ikkje meir håp for denne.. Skal fylle på fult med bensin og prøve å tette avluftinga til tanken og så skal eg finne fram vinkelsliparen. Drit lei akkurat no.. Dritt bil!
Arimanni Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Skrevet Juni 14, 2006 Prøvd med så og seie alle triksa som står i boka.. Har fått av den eine no Vinkelsliper er ein fin ting Fjæra var knekt på tre plasser, demparen var rusta hol i og gummien som lagg i støtdemper huset, var pulver Skal ALDRI meir kjøpe bil fra ein heilikoptar mekaniker..
C0bra Skrevet Juni 14, 2006 Skrevet Juni 14, 2006 Når jeg skulle ha av mine stod jeg med storslegga, ingen rikk i demperene! Fyrte opp skjærebrenneren og varmet GODT opp, kom med vanlig handslegge;) Så fyr på varme, hjelper helt utrolig
Arimanni Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Skrevet Juni 14, 2006 Da var den andre ute. Prøvde litt forsiktig på den i byrjinga, men den var like vanskeleg. Her vart det også vinkelsliper Så nå er begge ute. Her hadde fjæra knekt "berre" to plasser.
tore Skrevet Juni 14, 2006 Skrevet Juni 14, 2006 blir vel en årdning på det nå da. jeg skiftet fjerben h.f. på min e34. å d gikk ganske lett i forhold til dine. så jeg regner med jeg var heldig med den
Arimanni Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Skrevet Juni 14, 2006 Godt mogleg det! Men har sett litt på dei framme, og det ser ikkje så vanskeleg ut som med dei bak. Men heldigvis sleppe eg å gjere noko der enda, så det vil tida vise
edition Skrevet Juni 14, 2006 Skrevet Juni 14, 2006 Bytta bak og framme på min i vinter... På dei bak, blei det vinkelsliper og luftmeisel! Satt som F***! Framme gjekk derimot knirkefritt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå