jcvold Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 på www.gatebil.no er det påmeldingsjema til sommerens treff.men på det sjemaet er det et felt der du skal velge din klubb,slik at bilen blir atående sammen med de andre i klubben. f.eks MB190 klubben,guddalen råkjøyrarlag osv.men eg savner ein BMW klubb!! kan ikkje gunnar,eller "treffansvarlig" sende ein mail til GAtebil,sånn at bimmers blir tilføyet den lista? da får vi som har tenkt oss å stille ut bilen på rudskogen stå sammen. hadde ikke det hvert noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Det synes jeg faktisk hadde vært noe... Med tanke på at jeg kanskje ikke er i landet når Våler-treffet går av stabelen så har jeg vært inne på tanken om jeg skal driste meg inn på et Gatebil-treff. Nå er jo dette "min" type tilstelning, men jeg kunne tenkt meg å kjøre på bane likevel... Hadde jeg hatt en samhørighet med noen herfra så hadde det vært langt mer interessant å dra på et slikt opplegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Klubber:Vil du stille ut sammen med en klubb, kan du velge en fra rullgardinfunksjonen i skjemaet. Hvis du skal stå sammen med en kompisgjeng el. liknende, trenger du ikke velge klubb. Dersom din klubb ikke er på menyen, be treffansvarlig i klubben send en mail til; registrering@gatebil.no med navn, adr og annen nødvendig info. Kontaktpersonen i hver klubb vil 7-10 dager før treffet få en liste av Gatebil med de biler som er tatt ut til treffet. Jeg kommer hjem fra Amerrrika bare et par dager før, fyller også 25 i samme uka, så det er ikke sikkert jeg kommer meg dit selv, og da kan jeg neppe kalles treffansvarlig i klubben. Er det ikke noen av dere som garantert skal dit som kan stille som ansvarlig for bimmers.no? I så fall har du/dere min velsignelse.. bare å melde seg og så sende en mail til Gatebil og si fra. For en god idé er det absolutt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2006 ok,det kan jeg sikkert gjøre.sånn at vi blir tilføyet rullegardinfunsjonen.det er jo bare å sende dem en mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Jepp. Du kan jo evt. henvise til meg, så kan jeg bekrefte det som skulle være nødvendig.. mailadr. gr@bimmers.no eller mob 913 00 261. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 dette må gjennomføres.. nå må vi vise oss selv litt mere utad her.. je er med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Jepp. Du kan jo evt. henvise til meg, så kan jeg bekrefte det som skulle være nødvendig.. mailadr. gr@bimmers.no eller mob 913 00 261. Det er ikke så veldig mye som skal gjøres. Jeg har registrert e30klubben på gatebil, å der må man opplyse om en kontaktperson. Jeg blei ikke kontakta før treffet nermet seg hvor jeg fikk en mail med påmeldte biler. Navn, biltype, regnr, epost etc. Tror ikke det er noen annen grunn til at de skal ha en kontaktperson. Kanskje hvis det skulle skje noe. Men det er vel hver enkelt som har ansvaret uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Høres absolutt ut som en god ide dette ja, har jo ikke bil selv, men er vel endel andre her inne som har sin tilhørighet Bimmers som skal til Rudskogen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Jeg er med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2006 nå er mailen sendt,så da får vi håpe på "positivt svar". jeg oppgav meg selv som "treffansvarlig". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Genialt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 når kan man bestille billetter til gatebil i juli egentlig? de har ikke blitt lagt ut på billetservice enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Det synes jeg faktisk hadde vært noe... Med tanke på at jeg kanskje ikke er i landet når Våler-treffet går av stabelen så har jeg vært inne på tanken om jeg skal driste meg inn på et Gatebil-treff. Nå er jo dette "min" type tilstelning, men jeg kunne tenkt meg å kjøre på bane likevel...Hadde jeg hatt en samhørighet med noen herfra så hadde det vært langt mer interessant å dra på et slikt opplegg Skal du ikke på BMW dagene på Våler? Fy deg! Jeg som hadde gledet meg til å se deg med nybygget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Vel, det er jo ikke 100% sikkert. Hvis jeg ikke flytter til London så er jeg der (Våler). I motsatt tilfelle skjønner du sikkert at jeg må prioritere litt... Men, det står ikke på lysten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2006 når kan man bestille billetter til gatebil i juli egentlig? de har ikke blitt lagt ut på billetservice enda. det står på gatebil at biletter kan kjøpes fra fredag 15. Juni ,men den 15. er jo i dag,torsdag,så de kommer sikkert for salg i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå