jcvold Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 kom over ei jente på blink (dagbladet.no) som kaller seg BMWbabe. hun er ekte bmw entusiast med bmw tatovering i nakken!! det er jenta si det og følgende bønn: ....,__.....____________ . ..... \\___//_____l____\\_____ . ----,o-----M3 FOR LIFE --() ----`/__(@)____________(@)-\_. Bayerske BMW du som regjere på asfalten, la navnet ditt huskes, la motoren din brumme, la turtalet ditt råda på Våler som på Rudskogen. gi oss i dag vår daglige kjøreglede. Forlat oss for vår entusiasme, som vi ikke kan frelses fra. Før oss ikke ut i grøfta, men frels oss fra framhjulstrekk og japseblekk! For BMW er best i all evihet.!! AMEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sundan2k Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Feil link. http://blink.dagbladet.no/user/index.html?user_id=49424 Er den rette linken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2006 funker nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 hahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 så j**** harry!!!!! Vet om ei som har mercedes tatovert rett over rumpa... like teit det... Men kan jo ikke gjøre annet enn si meg enig i mye av bønnen, spesielt "frels oss fra framhjulstrekk" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Tatovering kan være kult det, men eg hadde ikkje brukt 5øre på det en gang. Men har sett mangen kule/fine.. Broderen har tatovert BRANN logoen på armen, det er 6år siden, like fin i dag, og han betalte 700kr, men så er han en sikkeleg BRANN patriot. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Jeg har selv et par tatoveringer men ut fra det bildet der så ser den ikke bra ut rent teknisk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Hun er heldig som er jente, de har jo stort sett langt hår som dekker det der.. men flesteparten av godt voksne damer har vel egentlig ganske kort hår, så det kommer nok til å se bra ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Drit kult Entusiast ho altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 hehe.. joda.. veit itte helt hva en skal si tell slekt je Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 huff, ikke dame etter min smak. Morro at dama mi synes det er kult å være med ut å pusle litt med bilen, spørre å grave om hva ting er å hvordan det fungerer, med hadde hu kommet hjem med en sånn tatovering hadde jeg tatt en søppelsekk med tinga mine å flytta på dagen. Dette er ca like dumt som å tatovere "susanne" på armen om dama di heter det. Nei takke seg til med jenter som har delfin på ankelen, eller ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Ca. alle som har vært inne på profilen hennes har bildet av en BMW på filer! Må være drømmen hennes . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Har ikke hu vært med i gatebil bladet eller maxpower eller noe? Tatoveringen sto da i stil med resten av figuren.. En liten //M på brøstet går ann. Men bmw tribal nææ.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 så j**** harry!!!!!Vet om ei som har mercedes tatovert rett over rumpa... like teit det... Men kan jo ikke gjøre annet enn si meg enig i mye av bønnen, spesielt "frels oss fra framhjulstrekk" Og japseblekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy racing Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Såg veldig harry ut..hehe.. Respect! Ho der liker vertfall BMW veldig godt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå