Bråtlund Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Hei! kjøpt meg ny bil så må jeg ha en spiller til den, men har multiratt så lurer på hvilkene spillere som er kompatible med multiratt? noen annbefaling av spiller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Alpine, blaupunkt pleier vel å være kompatible? Ellers tror jeg man får kjøpt en adapter til de fleste spillere som støtter dette ? Eller om man kan koble inn ledningene på spilleren.. Sjekker ellers på forumet på www.autopower.se ..Er vel sikkert noen som har tatt opp dette der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 http://www.transmedia.no De har adaptere for mange merker. Tror ingen spillere passer direkte sammen med kabelen fra multirattet ditt, uansett hvilken spiller du skal ha må du nok ha et adapter for å få det til å passe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Pioneer, har adapter til sine spillere, slik at du kan bruke funksjonene på rattet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå