hoBo Skrevet Juni 16, 2006 Skrevet Juni 16, 2006 Nei nei, dette blir for dårlig, kjøp ny og gi meg den istedenfor...
Dirty Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Skrevet Juni 16, 2006 Det er vel ikke ripene som er det store problemet her hehe du sier noe der
Dirty Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Skrevet Juni 16, 2006 Nei nei, dette blir for dårlig, kjøp ny og gi meg den istedenfor... kan bytte den mot penger hehehe
Arimanni Skrevet Juni 16, 2006 Skrevet Juni 16, 2006 Ikkje domt det der For det første lære du ein del av det, og det er jo ikkje så VELDIG mykje arbeid (vist du plast sveiser).
Dirty Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Skrevet Juni 16, 2006 Ikkje domt det der For det første lære du ein del av det, og det er jo ikkje så VELDIG mykje arbeid (vist du plast sveiser). lærer faktisk endel av det ja, vis jeg får noen til å plast sveise den så er det jo bare å pusse ! men skal klarer selv om jeg må sparkle alt! tenkte litt på popping? sette en plate bak å poppe den! måtte såffall gjort det under der skiltet skulle stå! noen som har noen formeningen om deT?
Arimanni Skrevet Juni 16, 2006 Skrevet Juni 16, 2006 Det går jo ann, men du må likevell ta bruke f.eks glassfiber der det er delt for å få det til å henge skikkeleg. Har aldri vert borti det der Har prøvd å plastsveise når eg gjekk på skule (sku fikse bakfangeren på bilen min) og det gjekk heilt greit. Så vist du har moglegheiten til å gjere det, er det berre å byrja med det
Trulsen Skrevet Juni 16, 2006 Skrevet Juni 16, 2006 vi fiksa fangeren på en audi 80.. så mye verre ut enn din. var vell 9 biter mener jeg.. Vi brukte bare polyester og glassfiber.. Tok sin tid, men ble veldig bra.. Så det ser nok verre ut enn det egentlig er.
Dirty Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Skrevet Juni 16, 2006 vi fiksa fangeren på en audi 80.. så mye verre ut enn din. var vell 9 biter mener jeg.. Vi brukte bare polyester og glassfiber.. Tok sin tid, men ble veldig bra.. Så det ser nok verre ut enn det egentlig er. for håpe det:P sa jeg burde bruke glassfiber istedenfor sparkel? hva er lettest? har vært med å støpt en crosscart før og syns det gikk veldig lett med glassfiber.
Arimanni Skrevet Juni 16, 2006 Skrevet Juni 16, 2006 Bruk begge deler. Legg glassfiber og bruk sparkel til å få ut ujevnheiter som er vanskeleg med glassfiber
Dirty Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Skrevet Juni 16, 2006 Bruk begge deler. Legg glassfiber og bruk sparkel til å få ut ujevnheiter som er vanskeleg med glassfiber okay! henne får jeg egentlig kjøpt glassfiber? og det jeg trenger!
dj_maz Skrevet Juni 17, 2006 Skrevet Juni 17, 2006 biltema har glassfiber.. tror ikke den fangeren skal vere noe problem og fikse i det hele tatt.. ting som er umulig tar bare litt lengre tid. kjøp deg biltema polyester med tilhørende herder og glassfiber matte og begynn og støp.. så kan du fikse litt med biltema finsparkel. prøv deg frem og lær .. finner masse tråder om glassfiber støping på kompositt forumet på bilforumet.net
Tomcom2 Skrevet Juni 17, 2006 Skrevet Juni 17, 2006 hehehe for og si det sånn..jeg har sparklet opp frontfanger, sideskjørt og bakrutespoiler nå..vist du har pengene kjøp ny. det er alt jeg har og si
j0lle Skrevet Juni 17, 2006 Skrevet Juni 17, 2006 Jeg villa ha prøvd å fikse den... Du taper jo ingenting på det. litt lærdom får du også lykke til!
Dirty Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Skrevet Juni 17, 2006 ja skal klare det noen som gidder å¨finne en url på biltema med det jeg trenger ? var så my rart så vet ikke hva jeg trenger
dj_maz Skrevet Juni 17, 2006 Skrevet Juni 17, 2006 finsparkel http://www.biltema.no/products/product. ... emId=83174 polyester. forskjellig antall kilo. kommer helt an på hvor mye du skal ha. kjøper du deg 5 kilo eller 5 liter så har du en stund http://www.biltema.no/products/product. ... emId=83268 herder finner du også der så kjøper du deg glassfiber matte 10 meter holder http://www.biltema.no/products/product. ... emId=83272 kjøp litt malekoster for og pensle på polyesteren med litt sandpapir. sparkel spader og sånn småting så skal du ha det du trenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå