dementiz Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Holder akkurat på å senker bilen, men skjønner ikke hvordan det skal gjøres bak. Kan noen gi meg tips eller råd? Har coilovers fra FK, men får altså ikke til å montere det bak på bilen. Hjelp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Hvor har du forresten kjøpt senkedempere til foran? Kjøpt bilstein? (litt OT dette her) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 ChrZZ, Han skriver jo at han har coilovers fra FK.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dementiz Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2006 Det er coilovers fra FK. Men hvordan tar jeg av den originale fære og demperen bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Her er en engelskspråklig DIY for installasjon av Bilstein PSS9 (coilovers) på E36: http://home.comcast.net/~matthew.c.smit ... /index.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Ah.. Doh.. tenkte litt feil der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 du har vel fjørklemmer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dementiz Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2006 har ikke fjørklemmer. Går det ikke ann å gjøre det uten da? Fram gikk det helt fint. Hva skal jeg skru på for at bærearmen blir løs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dementiz Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2006 Takk for tipset Gunnar, fin side, men det står jo stort sett bare om hvordan du skifter frem på bilen. Ble ikke klokere på hvordan man gjør det bak. flere som kan tipse meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 du har vel fjørklemmer? Er vel fjærbein bak også, og det behøves vel ikke å klemme de sammen før de tas av? Kan vel ta av hele fjærbeinene? ... og coiloverne han har kjøpt regner jeg med ble levert sammensatte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dementiz Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2006 takk for alle svar. Jeg fant en pdf fil der alt sammen er grundig forklart. For alle andre som lurer så klikk dere inn på denne siden: http://www.bmw-m.net/TechProc/H&R%20COI ... %202.0.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Dæven for en forklaring Skru av demperen på begge sider bak. sitter med to skruer og en bolt nede. begge sider fordi bære armene blir holdt oppe av stabb staget hvis du løsner bare på en side. Da er det nesten bare og ta ut fjæra med hånd makt. hvis ikke finn ett brekkjærn plukk ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå