Dirty Skrevet Juni 15, 2006 Skrevet Juni 15, 2006 Noen sier at frontfangeren ikke passer overns med coupe og sedan, noen andre sier at det passer overens! at det bare er lyktene panser osv som er annerledels. grunnen til at jeg spørr er at jeg har en m3 front fra coupe som skal på en sedan. og de ryktene at ikke skjørtene går overens som jeg har hørt er bull testet idag copue skjørter passer perfekt
m3e30 Skrevet Juni 15, 2006 Skrevet Juni 15, 2006 frontfangeren passer overens, samme med sideskjørt og bakfanger. griull passer også. men ikke panser, skjermer, og blinklys.,. hovedlyktene passer.
Dirty Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Skrevet Juni 15, 2006 frontfangeren passer overens, samme med sideskjørt og bakfanger. griull passer også. men ikke panser, skjermer, og blinklys.,. hovedlyktene passer. gutten som kan det forresten jeg har litt av en jobb , med den gamle frontfangeren til Torstein
Ole@Automote Skrevet Juni 15, 2006 Skrevet Juni 15, 2006 Det er Rieger skjørtene til coupe som ikke passer til sedan og omvendt. De orginale skjørtene passer på alle modeller inkl kompakt:-) ellers så er opplysningene over riktige
Dirty Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Skrevet Juni 15, 2006 Det er Rieger skjørtene til coupe som ikke passer til sedan og omvendt. De orginale skjørtene passer på alle modeller inkl kompakt:-) ellers så er opplysningene over riktige takker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå