Gå til innhold

Bensinlukt........


Zaphod
 Share

Anbefalte innlegg

Var nettopp å kjørte en tur nedi byen og når jeg begynte og kjøre la jeg merke til at det luktet bensin :shock: ....etterhvert forsvant lukten og alt var greit...men når jeg startet bilen igjen og skulle kjøre tilbake fikk jeg det samme problemet...lukten forsvant etterhvert....åpna panseret og sjekka etterpå og kjente ikke noe spesiell lukt.....Noen som vet hva det kan skyldes????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde det samme på min... 10 minuts arbeid maks! Kjøp bensinslange med 8mm hull, og nye slangeklemmer! (rustfrie på Biltema) måtte varme slangen i varmt vann for å få den skikkelig på, pga fuelrail og røret som slangen skal skjøte butter i hverandre! men det gikk greit!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nettopp ut og kjøpte meg ny slange og klemmer :D .....men er det noen som har en slags oversikt over systemet....er veldig usikker på hvordan jeg kommer til.....ser ut som jeg må av med plastdekselet ivertfall :? litt på villspor her :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde akkuratt samma problem på E36'n, slange som begynnte å lekke. Starta en dag med at det lukta litt bensin når bilen gikk på tomgang, eller rett etter start. Det ble bare verre, og verre, så en dag så rant det bensin rett fra slangen og under bilen hehe.

Jeg trodde det kunne være gåen lambda som spyla for mye bensin inn, siden bilen napper på langkjøring.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...