Mr_Man Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 prøver å finne igjen den helt råe gule og hvite e30 som det har vært en del tråder om her inne. kan noen hjelpe meg? på forhånd takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 sjekk på div bilder/film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Den med V8 twinturbo fra USA? Isåfall, bare søk etter V8 twinturbo, så skal du finne den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Man Skrevet Juni 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2006 jeg har jo lett da. det er jo en grunn til at jeg lager en tråd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Alle skriver om kor lett det er å finne den, men det er ingen som gidder å gjøre det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Denne du såg etter? http://speedoptions.com/articles/4696/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Alle skriver om kor lett det er å finne den, men det er ingen som gidder å gjøre det! Nei, det er sant at ikke alt er like lett å finne. En skikkelig guide til søkemotoren hadde ikke vært dumt. Har ikke helt forstått med på når man skal bruke * og ikke. Stikkord/søkeord: v8 twinturbo Resultat: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=2 ... =twinturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Eg synest den søkefunksjonen er dårlig... Av og til eg skal søke på noko, så skrive eg inn tittelet på emnet nokolunde 100%, men eg får jo opp 300 forslag før eg faktisk kjeme til det eg søkte på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Samme problem har jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 søkefunksjonen er ikke mennesklig, hehe. skal du søke etter "bmw e30 m3 karrosseri" kutt ut bmw e30;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå