Gå til innhold

Montere m-lister på e36 coupe. Vil ikke henge fast.


DaggEn
 Share

Anbefalte innlegg

Skulle bytte fra de gamle kjedelige slikklistene til m-lister idag og da oppstod det et problem. Satt i proppene og alt var klart til å klipses på plass men så og si alle klipsene/proppene ville ikkje henge. Jeg vet med 100% sikkerhet at det er rette klips og propper jeg har.

Noen som har en fjerneste anelse om hva som kan være galt?

Håper på svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei hullene er så store som de skal være. proppene på de gamle listene passet hvertfall som hånd i hanske og de er jo like stor i diameter. Trodde det skulle bli unnagjort på 15 min å montere de men den gang ei.

Skjønner ingenting.....???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ingen forskjell på dem. Er vel mange som har byttet fra vanlige lister til m-tech vel.. Har fått på listene på den ene siden men på den som er på døren er det en klips i midten som ikkje vil henge. Kjipt å rive de av igjen også for jeg er redd lakken på listene vil sprekke for når klipsene først sitter så sitter jo de noe inn for jævlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må ikke trykke de på plass,et "slag er nok" på hver plass det er klips.trykker du bare fjører bare skjermen og dørene.vist du gjør det slik går det på 10 min og fjerne de gamle og montere nye,en veldig enkel prosess.bruk ikke sika gjør det skikkelig når ting er nytt..lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...