Gå til innhold

Priser på bilar i norge

mangen
 Share

Anbefalte innlegg

Da tror jeg du drømmer litt, fre.. ;-)

Får nok fint en bra bil med grei km for 320-340k NOK..

Edit:

Her er en 2002 mod 325Ci med 3.0-liter og kompressor (341hk) til 349k: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7679468

Og her er en 2002 mod 325Ci til 299k: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=7735937

Ingen med facelift ;) tipper facelift er verdt 40.000 hvertfall.. helt annen bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne bilen er der Fabrikkny 330 motor i og Kompressor med intercooler alt er montert og tunet hos ESS tuning.(160000kr)

flott bil, men 160tkr?

Må jo tape veldig mye på den bilen han som har betalt det.

Han har vel tatt med montering av motor og trimming, men tror nok han har tatt i litt vel mye.. Sier du halvparten, så nærmer du deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste hadde jo heller ikke M-pakke :) og var 2002.. Facelift kom 03/03.

Trådstarter sier da ikke noe om M-pakke eller ikke, og sist gang jeg sjekka var det ikke det som gjorde en 325Ci til en 325Ci..

nei, bevares.. :) men jeg skrev alt etter utstyr osv..

burde kanskje skrevet 300-420.000 etter utstyr osv.. Beklager! :)

Men, 2003 spurte han hvertfall om.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Köpte den uten facelift för det er billigere (Produktionsdatum 2002.12 registrerad 2003, så det er "2002 looken" "riktige" 2003er har frontlys+blink som sitter sammen og sidoblink oppflyttad lite), ska sette på riegerstyling, m3 panser og (ev kompressor efter import ... hehe), og selvsagt stivere fjär å dempere.

Med all utrustning men IKKE navi, stora stereon, minne i stol, taklucka, .

Betalte 155000 Norske kroner för den i sweden, funderade på att importera den till norge, men då det er så sinnsykt dyrt med alla avgifter så skulle d va bra att ha ett norskt pris att gå efter å se om det er verd det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...