integrale8v / ELS Tuning Skrevet Juni 15, 2006 Share Skrevet Juni 15, 2006 Stor 60mm WG selges. Klarer å styre trykket på store og små turboer. V-bånd fester 9, 12.5 og 14psi fjærer http://i73.photobucket.com/albums/i206/ ... LEWG60.jpg (Lånt bilde på nettet) Ny i eske Prisant: 2500kr mail: bmw325ixt@yahoo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 går denne til max 14psi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2006 Er fjær med grunninstilling på 14 psi. Er kun å blø av på trykket inn på WGn dermed klarer du nett så mye du vil/turbon klarer . Grunntrykket vil nok også variere litt fra turbo til turbo pga eksos mengde den trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 med andre ord er 14psi minste trykk på fjæra? trenger wastgate men usikker enda på hvor mye trykk jeg skal kjøre.. skal over 1 bar uansett.. følger det flens også med?? hvilket merke er det du selger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2006 Riktig at 14 psi er minstetrykk på fjæra ja. Følger med flenser som skal sveises på manifoil og downpipe. (alt på bildet). Veit ikke hvilket merke det er, står ingenting på den. Jeg fikk den med en bil/prosjekt jeg kjøpte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Riktig at 14 psi er minstetrykk på fjæra ja. Følger med flenser som skal sveises på manifoil og downpipe. (alt på bildet). Veit ikke hvilket merke det er, står ingenting på den. Jeg fikk den med en bil/prosjekt jeg kjøpte. Det der er sånn kinakopi av HKS sin wg. Selges meget billig på Ebay f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Juni 17, 2006 Share Skrevet Juni 17, 2006 ok...takker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå