jcvold Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Det nermer seg sommerens gatebiltreff på Rudskogen speedway, og det er på tide å melde seg på. Jeg antar det er mangen her på forumet som skla dit, og nå har vi ordna det slik at på påmeldingsjemaet som du finner på gatebil.no's nettsider kan man nå velge "BIMMERS.NO" som din klubb. på den måten får vi her på bimmers stå sammen på utstillingsplassen. Påmeldingsjema finer du her http://www.gatebil.no/index.php?pageid=163 Påmelding må skje før 1. juli hvis du skal stille ut eller kjøre på bana. Du kan og kjøpe biletter til treffet på www.bilettservice.no Så kom igjen, og meld dere på under bilklubben "Bimmers.no" Adminedit: Gjort om til forsidenyhet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2006 bump! meld deres ankomst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 vis jeg ikke stryker på oppkjøringen så kommer meg seff. men skaffer bare en sjåfør vis ikke. så kommer:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Er ikke vegvesnet like hissige på tekniskkontroll på vei til rudskogen som til våler? Hvis så, så tviler jeg -sterkt- på at jeg skal dit ihvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossel Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Jeg har skrevet meg opp, så jeg er klar Bare stille ut for min del. Noen som fikk med seg pris for å stille ut bil + adgang hele helga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Adgangspass: 7-10 dager før treffet vil de som har fått plass på treffet motta et adgangspass i posten. Dette er et bevis på at du har forhåndsreservert plass til din bil. Dette plasseres i venstre side av frontrute ved innkjøring. Ved ankomst til treffet betales en treffavgift for bilen på kr. 250,-, som gjelder hele helgen. La adgangspasset ligge synlig i frontruten hele treffet, da dette også fungerer som din bils ID ved bedømming. Adgangspasset følger bilen. Det er ikke anledning til å benytte adgangspasset på annen bil enn den påmeldte. Bane koster 350,- per dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mossel Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 250,- for å stille ut bilen ja, men jeg spurte også om "Adgang" og da blir det festivalbilett til 750,- Gatebil dagsbillett - gjelder kun mellom 09:00 og 18:00 Helgebillett fre-søn: 480,- Dagsbillett fre: 180,- Dagsbillett lør: 180,- Dagsbillett søn: 180,- Gatebil festivalbillett - gjelder for hele perioden Helgebillett tors-søn: 850,- Helgebillett fre-søn: 750,- Helgebillett lør-søn: 550,- Gatebil campingbillett - overnatting på området, krever festivalbillett Campbillett Bil + telt/vogn fre-søn: 400,- Campbillett Buss/lastebil fre-søn: 700,- Billetter som kjøpes på treffet Parkeringsbilletter: 50,- pr dag Utstilling for bil på treff billett: 250,- (gjelder for hele perioden) Kjøring på bane: 350,- (betales i sekreteriatet ved registrering) Jeg satser på at Festival-bilett gjelder utstilling av bilen også? (eller blir det 250,- i tilegg?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 La meg inn just nu Gleder meg som en unge. Skal bare stille ut da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Tok 5 min og lekte litt med plotteren.. Hva tror dere om denne til treffet? Må bare få beskåret den litt, og limt den på noe papp eller en plate med en stokk på, så er det bare å sette den opp på bimmers-plassen. Manglet desverre skrifttypen som er brukt på skiltplatene og klistremerkene, men Arial Black er ikke så langt fra, så det går vel greit. Evt. kan jo noen lage forslag til noe litt mer "designa", så skal jeg forsøke å få printa det ut i stort format (plotteren har A1-ruller, altså 89cm bredde/høyde, og lengde på en god del titalls meter), hvis ikke folk har tilgang til slikt selv da. Men denne får jo formidlet budskapet denne også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Noen som hvet hva som skjer hvis jeg kommer med en annen bil en den har meldt meg på med? Kommer kansje en og henter is-bilen i løpet av neste uke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2006 Noen som hvet hva som skjer hvis jeg kommer med en annen bil en den har meldt meg på med? Kommer kansje en og henter is-bilen i løpet av neste uke. det står i skriften at påmeldingen følger bilen,men du kan jo melde på begge bilene,så ser du hvilken du dukker opp med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2006 Er ikke vegvesnet like hissige på tekniskkontroll på vei til rudskogen som til våler? Hvis så, så tviler jeg -sterkt- på at jeg skal dit ihvertfall.. har hvert på rudskogen de siste to årene,og har ikke sett snurten av vegvesenet,så det er bare å komme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 Jeg skal nedover, men uten bil.. Men stikker såklart innom bimmers-plassen.. Skal være med buss nedover muligens så da har jeg overnattingsplass der og gidder ikke ha bilen stående ett annet sted som jeg ikke har kontroll over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Juni 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2006 ja,det er bare å melde seg på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Juni 20, 2006 Share Skrevet Juni 20, 2006 får vel kanskje melde meg på med den nye bilen vel. håper bare jeg får den klar til da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå