Mr-x Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 har et el problem på ix`n min. mister bak og instrumentlys når lysbryteren er i hoved stille , slår jeg ned på parklys kommer bak og innlys tilbake. har skiftet lysbryteren uten at det hjalp. noen som har en godide Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Juni 16, 2006 Share Skrevet Juni 16, 2006 muligens hele instrumentet ditt, har vert borti det samme problemet men det var da en helt annen bil! prøv å bytt det viss du har et liggende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr-x Skrevet Juni 16, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2006 og! har tenkt tanken selv. trodde kanskje det lå i ledningsnettet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JackKing Of Skrevet April 14, 2010 Share Skrevet April 14, 2010 Jeg hadde tilsvarende problem på min E36 99-modell. Hos meg var det et relé som var gåent. Det sitter under dash-en på høyre side av bilen (bak hanskerommet). Der sitter det to stykk reléer, et grønt og et grå/grønt. Det grønne var gåent hos meg (testet det ved å bytte med et tilsvarende likt relé fra sikringsboksen i motorrommet). Kjøpte nytt til 100 spenn, og byttet. Alt fungerte som normalt etter dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå